Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zivazoef schreef:Ja hij zou wel geslacht kunnen worden inderdaad. Maar daar moet ik dan voor betalen. Het is voor mij opzich geen probleem maar had die stempel liever niet gehad

KimD schreef:Wij hebben het ook laten aanpassen inderdaad. Er zijn er twee die wij hebben laten slachten voor consumptie en twee die de stempel hadden. Een is naar de dierentuin als voer verkocht en een is mee naar huis gekomen voor onze eigen honden. Het is een keuze die je zelf moet maken.
geerke schreef:KimD schreef:Wij hebben het ook laten aanpassen inderdaad. Er zijn er twee die wij hebben laten slachten voor consumptie en twee die de stempel hadden. Een is naar de dierentuin als voer verkocht en een is mee naar huis gekomen voor onze eigen honden. Het is een keuze die je zelf moet maken.
Wat goed!Ik blijf het zo zonde vinden om gewoon 500kilo mooi vlees weg te gooien....die van mij stond stijf van de medicatie,dus het was geen optie.Ik heb er ook moeite mee,maar eigelijk stom...ik heb zelf 6soms 8 honden!