Van mijn lieve vriendin Yvonne (theeglas hier op bokt)heb ik de kans gekregen om wedstrijd ervaring op te doen op haar paard en heel veel van hem te mogen leren. Aanstaande zomer wil ik met mijn eigen 3 jarige paard gaan starten.
Alwin is een paard dat hoger is opgeleid, Yvonne rijd zelf met hem in de subtop.
Yvonne is nauw betrokken bij het trainen van mijn eigen 3 jarige en ik kan nog heel veel leren. Door met alwin bij haar te lessen krijg ik de basis goed onder de knie.
Alwin is 22 jaar oud en nog in top conditie.
De proeven gingen nog niet perfect maar toch wil ik graag de foto's met jullie delen.
Uiteindelijk hadden alwin en ik 217 en 207,5 punten en hiermee waren wij 2x 1ste en mochten wij naar huis met de titel kringkampioen
en we mogen door naar het regio kampioenschap.Ik moet erop letten dat ik recht op blijf zitten, mijn benen niet naar achter gooi en mijn binnen hand luchtig blijf houden.

Een dingetje dat me opviel is dat hij af en toe zijn hoofd kantelt. Ik weet niet precies waar dat aan kan liggen en het gebeurt ook maar drie keer of zo in de proef, maar toch iets om op te letten.
daar gaat je voorsprong... geniet dus maar lekker van je leuke tijd met dit paard