Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iris82 schreef:Bij mij op stal is vorige maand een 20 jarige fjord verkocht. Nou ze stonden er voor in de rij. Binnen twee dagen zes geïnteresseerden en verkocht aan de eerste die langskwam.
En dat dier had niet eens wedstrijdervaring of papieren.
Iris82 schreef:Bij mij op stal is vorige maand een 20 jarige fjord verkocht. Nou ze stonden er voor in de rij. Binnen twee dagen zes geïnteresseerden en verkocht aan de eerste die langskwam.
En dat dier had niet eens wedstrijdervaring of papieren.
Waves schreef:Zeg maar tegen je ouders dat je een fjord van 16 jaar voor het leven koopt. Die kan je over 4 jaar niet meer kwijtraken voor geld, ja, aan de slager.
Weggeven is altijd een risico op een slecht thuis en bovendien... wie wil een fjord van 20 gratis hebben?
succes ermee. Lieved schreef:hoi, ik ga misschien een 16 jarige fjord kopen alleen zal ik een fjord kunnen verkopen als ik nou bijvoorbeeld hem op een of andere reden zou willen verkopen op 20 jarige leeftijd. zou dat kunnen? als je fjord nog helemaal fit is? het lieft niet naar een manege als het echt moet zal ik dat wel doen. maar zou het kunnen om een 20 jarige fjord ook gewoon naar een goed huisje kunnen verkopen of word dat heeel moeilijk? en als hij nou bijvoorbeeld toch wat slomer is geworden ofzo? ik ken het paardje al en op dit moment is hij nog net zo fit als vroeger en heeft nog lekker zijn streken. maar toch vraag ik me af of ik hem nog zou kunnen verkopen?