khirshanta schreef:Ik haal uit de zin die ik dikgedrukt heb gemaakt, de bevestiging dat het om een paard met artrose gaat:
edit: ik wil niet zeggen dát het dat is, maar persoonlijk zou ik het logisch vinden
Dat snap ik maar voordat zij dat zei werd natuurlijk ookal artrose benoemd. In mijn optiek zou ik de zin dus ook anders kunnen implementeren. Zoals: het andere paard heeft artrose dus als deze dat ook zou hebben waarom wil daf andere paard wel alle 4 de benen optillen??
Begrijp me niet verkeerd bij lezen van de openingspost dacht ik ook gelijk medisch. Ik vind het ook raar dat een paard alle andere voeten wel wil geven maar die ene niet. Ik vind alleen dat er te snel een aanname wordt gedaan zonder enige bewijsvoering. Daarnaast vind ik bij een gewrichtsprobleem zoals artrose het juist ook weer raar dat hij de andere 3 wel op zou willen zonder enige moeite want artrose komt meestal geleidelijk in alle gewrichten en niet in 1 been?
Ik zou graag de volgende vragen willen stellen:
Is het sinds kort dat hij z'n been niet wil op tillen?
Wordt het paard nog gereden? Hoe loopt het paard? (Stapt draaft galoppeert het nog uit vrije wil in de wei, en is niet kreupel?) Heeft het paard artrose?!