Mijn vriendin gaat een paar keer in de week naar Diego en ik kan/mag er niet heen. Soms zet m'n vriendin Diego in de tuin
. Dan kan ik hem wel zien. Ze longeert Diego en doet andere dingen zodat hij beweging krijgt. Ze kan niet rijden. Omdat Diego andere mensen op zijn rug niet trekt. Ik wil d'r mee gaan oefenen, maar daar wil ik wel bij zijn en dat kan dus niet... Hij verdient zo weinig aandacht ZEKER niet. Hij is de liefste pony van de wereld! Ik dacht eraan dat er veel meisjes zijn die graag een verzorgpony willen. Hij is super, duper lief en houdt super erg van knuffelen, dr naast kan je dr alles mee. Als ik hem door iemand laat leasen kan ik het geld er misschien uithalen maar dan zou ik 100 euro per maand moeten vragen, en dan kan je niet eens rijden... Denk helaas niet dat mensen dat zullen doen. Toen dacht ik toch aan verkopen. Het doet me pijn maar ik denk dat dat het beste voor hem is. Kan iemand me helpen ik weet niet goed wat ik hier allemaal mee aan moet. Als ik bij m'n (stief)moeder ga wonen kan ik Diego ben ik bang helemaal niet meer houden!HELP
een paard verdient iemand die zo veel mogelijk aandacht kan geven per week. als je hem verkoopt kan je ook nog eens langs gaan. in ieder geval sterkte met de keuze en beterschap
wat verdrietig allemaal.