2015 was voor ons niet heel bijzonder. Beetje de standaard dingen

Dus wat we in 2015 "gemist" hebben, hebben we dat in 2016 dik ingehaald!
Nog even een voor de mensen die Pino nog niet kennen. Pino is een NRPS pony van 1,47. Hij is 18 jaar en we rijden lekker recreatief. Doen heerlijk waar wij zelf zin in hebben

Kijk en lees mee met ons GEWELDIG 2016. Want wauw, wat hebben we veel gedaan en gezien. Enorm genoten van alle activiteiten die we ondernomen hebben!
O het jaar dan maar direct actief te starten hebben we en indoor oefencross gereden.

Ook begonnen we het jaar met crosslessen. We bleven een beetje hangen omdat we beide wat onzeker zijn in het crossen. En wat zijn we gegroeid! Super trots op ons beide. In onderstaand topic kun je mooie foto's vinden van de lessen.
Koekeroekus @ [SGW-ITP] Het is niet blauw! Het is boscross pony Pinoo!!
Het hele jaar door hebben we verschillende oefencrossen gereden zoals Barchem, Holten, Heino, Snorrewind en deden we mee aan Dag van het Paard Buurse.

Met als knallende afsluiting Broekelo! Wat was ik zenuwachtig maar wat ben ik trots op mijn kerel! Het ging natuurlijk nog niet geheel foutloos maar hij deed zijn best! Echte crossers zullen we nooit worden maar dit is een goed uitgangspunt. Hieronder een filmpje van ons avontuur.
https://www.youtube.com/watch?v=lej2ZVe-YbM
We zijn dit jaar naar Paard&Leven dag geweest. Hebben verschillende clinics meegereden en een super gezellige dag gehad!

Zijn we naar het Kootwijkerzand geweest om prachtige foto's te laten maken.

Voor meer foto's

Koekeroekus @ [ITP] Pino @ Kootwijkerzand
Wat ook helemaal geweldig was, is dat we dit jaar mee mochten doen aan een Bokt clinic op Horse Event. Namelijk Polocrosse! Ook weer een suprer leuke dag gehad en enorm genoten! Sinds deze dag weet ik in elk geval zeker dat ik een varken heb ipv een pony

Na de clinic gelijk even douchen

Tussendoor maken we vele bossen in de omgeving onveilig! En worden er vooral oortjesfoto's gemaakt.

Hebben we meegedaan aan een fotomeeting op de Borkeld. Ons thuis bos waar we vaak rijden. Hier is tot nu toe de mooiste foto gemaakt die ik heb van Pino. Deze hangt nu dus op canvas in de woonkamer.

Hebben we zwemles genomen

Hebben we weer meegedaan aan de Autumn Desert Trail waar weer super leuke foto's gemaakt zijn!

De Genieput in Havelte stond ook nog op mijn lijstje voor een fotomeeting. Ook dat is nog gelukt!

Verder hebben we ons record springen verbroken! Dit staat nu op 95 cm. En dat is voorlopig ook wel even hoog genoeg haha.

Ohja! Ook hebben we dit jaar meegereden aan een jacht. Gelukkig zonder honden en geweren maar het was wel super leuk. Pino werd wat stuiter in de groep maar geloof dat hij wel lol gehad heeft hihi.

Als laatste hebben we de dressuur fanatiek opgepakt. Ik moet bijna opnieuw leren rijden maar dat komt helemaal goed, wie weet rijden we volgend jaar ergens een B-proefje.
Zoals jullie lezen een zeer gevarieerd jaar. Ik heb echt genoten en kijk met een glimlach terug op 2016. We maken 2017 net zo bijzonder! Want al deze leuke dingen mogen we natuurlijk niet vergeten!
Laat vooral een leuk berichtje achter!
effe linkje van dit topic naar een vriendin sturen die vind het denk ik wel leuk om te zien