Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nu 3e jaars en best een pittige studie met een hoop contact uren. Mijn paard staat volpension, 24/7 buiten met grote inloopstallen en een hoop vrienden. Als ik het een weekje druk heb hoeft hij zich dus ook niet te vervelen.
.
. troi schreef:Bij veel studies is tijd niet zo'n punt maar het geld des te meer. Als je lieve ouders hebt die je sponsoren zou ik het niet laten maar anders zou ik het niet doen. Ik kom niet uit een rijke familie en had het nooit kunnen betalen..
. Als je écht voor dit paard wil gaan, dan moet je het gewoon doen want het is zeker mogelijk. Anders zou ik nog even lekker wachten, ik heb bijvoorbeeld wel vertraging opgelopen doordat mijn paard heel erg ziek is geweest. 
. En ik denk waarschijnlijk Leuven. Jammer genoeg heb ik nog nooit van zo'n stalling gehoord! Maar ik ga er eens achter zoeken.
.
)
Maar persoonlijk raad ik het je af, lekker genieten van je studententijd en daarna rustig opzoek naar een paard.