Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot we gaan verhuizen, maar het is toch even iets anders gelopen.
Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn knapste mannen, Vigo de Peronne en Enzo Alano.
Paspoortje:
Naam: Vigo de Peronne
Ras: P.R.E.
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 7 jaar
Stokmaat: 167m
Karakter: Super lief, zacht paard. Grote knuffelkont, mega braaf en vindt alles helemaal prima.

Naam: Enzo Alano
Ras: Andalusier (nog geen papier)
Geslacht: Hengst
Leeftijd: Bijna 3 jaar
Stokmaat: 155m
Karakter: Nog een grotere knuffelkont en komt altijd aanrennen voor een beetje aandacht. Hij kent alleen nog vrijwel niks

Enzo vorige week nog in de opfok

Goed, dan begin ik even helemaal bij het begin. 29 september is mijn lieve baby Enzo bij mij gekomen als 5 maand oud veulentje haha. Ik was zo verliefd op hem geworden, en wilde er heel graag een tweede paard bij. Op dat moment had ik een KWPN ruin, en mijn ouders vonden het allemaal prima, zolang ik alles maar zelf zou betalen. Helemaal prima! De reden dat ik gekozen heb voor een veulen is omdat, ik het geweldig vind om alles naar mijn eigen hand te zetten. Je paard zien opgroeien en zelf opvoeden. Dit was me erg goed bevallen bij mijn KWPN-er
Nu, na een tijd in de opfok is hij gister gecastreerd en staat hij bij Vigo op stal. Dit zal niet lang meer zijn, want over 2 weken gaan we verhuizen! Beide paarden naar een geweldige stal waar ze allebei dag en nacht buiten kunnen staan met allebei een eigen stal die altijd open blijft voor ze. Dan Vigo, mijn lieve Vitje heb ik 11 juli dit jaar gekocht. Na helaas wat ongeluk met een vorig paard was ik het vertrouwen en plezier best wel kwijt geraakt. Ik wilde dan ook echt een braaf paard waar ik weer het vertrouwen mee kon opbouwen. Lekker buitenrijden en genieten. Ik heb dan ook mijn droompaard hierin gevonden!
tuurlijk vind hij het ook af en toe wel is spannend, maar zo makkelijk over te halen. Geweldig dier! We zijn dan ook veel in het bos te vinden, maar rijden ook wel wat dressuurmatig in de bak en af en toe een sprongetje. 29 januari gaan we voor het eerst een oefen dressuur rijden tussen allemaal andere barokke paarden
Ook kent Vi wat leuke vrijheidsdressuur oefeningen. Dat vinden we erg leuk en we oefenen lekker door.
Ik zal hier voornamelijk alle vorderingen, leuke plaatjes en verhaaltjes bijhouden. Enzo kent eigenlijk vrij weinig, hij is ook nog jong, maar ik wil graag wat gaan beginnen met poetsen, wandelen, grondwerk en wat kleine vrijheidsdressuur oefeningetjes. Dat zal ik hier dan ook bijhouden.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om ons te volgen, en tips zijn natuurlijk altijd welkom!
helemaal te gek je witte en je jonkie gaat ook heel leuk worden.

Niet echt interesse voor..
. Fijn dat ze nu lekker samen op de nieuwe plek staan! 

Ik vind dat best moeilijk. Hij wilde daarna dan ook niet meer bij me komen. Ik ben rustig blijven staan waar ik stond en na ongeveer 10 min wilde hij toch wel weer even kijken.