Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar toch.. dát was hem en ik heb geen seconde spijt gehad van die keuze.
) voorbij zien komen en had stiekem dus ook al een kleine voorkeur voor één van die pups (wel een reutje), maar goed, ze bleef erbij, ze wilde geen andere hond. Ik had nog steeds de voorkeur om wel weer een hond te nemen, maar ik woon intussen op mijzelf en wilde mijn moeder er niet mee opzadelen.
maar zou iemand tegen me zeggen, je kan ze ruilen tegen je oude merrie... dan deed ik dat meteen. Die heb ik ook 17 jaar gehad dus die band valt ook niet te vergelijken met de rest. Maar ik heb wel gewoon elke dag weer plezier van ze en ben heel erg blij met ze, dat is het belangrijkste. Een band moet je weer opbouwen, dat heeft tijd nodig.
Paard is eind juli bij mij op stal gekomen en inmiddels zijn we toch wel een beetje een team geworden. Vergelijk haar niet met Cookie maar merk wel dat die nog echt in mijn systeem zit (na 12 jaar) en ik, vooral in het begin, even onwennig was als zijn anders reageerde
Wat Cookie eng vond, loopt zij zo langs maar zij is dan weer bang voor andere dingen.