Aangezien iedereen al een overzichtje begon te plaatsen dacht ik dat ga ik ook doen! Ik vind het altijd heel leuk om te zien wat je gedaan hebt in een jaar tijd!
Januari
We reden een beetje dressuur en meer eigelijk niet.
Februari
We maakten een gave sneeuwrit. Heel leuk maar ook echt super koud

Helaas ook de maand dat ik van een ander paard viel en m'n sleutelbeen brak
Na 3 dagen zat ik weer op Sav om haar een rondje uit te stappen. Wat een super braaf beest is het ook
Maart
Het werd weer mooi weer dus dat betekend foto's maken! We hebben super mooie foto's gemaakt in het Lunterse zandgat!

[ITP] Savanne (FjordxBarokpinto) Lunterse zandgat
Sav leerde de Spaanse pas en we gingen voor de 2e keer naar het strand!

April
Savanne mocht vrijspringen

En ze was jarig

Verder maakte we die maand nog heel veel mooie foto's en buitenritten!
Mei
We maakten mooie buitenritten en gingen voor het eerst crossen. Omdat ik niet zo'n held ben met springen ging mijn vriendin op Sav.

Juni
In juni deden we mee aan een foto meeting georganiseerd door Feline de Jonge. Daar zijn echt hele gave foto's uitgekomen!

[ITP] Savanne bij de lookalike bonte fjorden fotomeeting
En we deden mee met de pas de deux. We waren verkleed als piraten!

Juli
Ik ging op vakantie en verder maakte ik vooral veel mooie buitenritten maar daar heb ik niet echt foto's van.
Augustus
Samen met een vriendin gingen we 3 dagen naar de Albertshoeve in Wateren. En daar hebben we voor het eerst gezwommen!

Een week later ging ik met een andere vriendin te paard naar Hoenderloo en hebben we op 1 dag 50 km afgelegd

En Sav stond voor het eerst voor de kar! Dat vond ze super spannend. Zelf had ik ook nog nooit gemend maar Sav is zo braaf dat ik het wel aandurfde!
September
Ook deze maand genoten we van het lekkere weer en gingen nog een keertje zwemmen.

Oktober
Reden we gewoon weer lekker dressuur en zijn we nog 3 dagen weg geweest met een vriendin en haar paard naar het kootwijkerzand!

November
Sav stond voor de 2e keer voor de kar en dat deed ze echt super goed!

Verder zijn we aan het oefenen met de spagaat

Sav kan nog veel meer kunstjes
https://youtu.be/e75-tsxRV8I
Ik hoop dat jullie het een leuk overzichtje vinden! Het lijkt nu of wen ooit dressuur rijden maar dat doen we elke week en krijgen ook elke week dressuurles! De doelen voor 2017 zijn: BB dressuur proefje rijden, in de bak rijden met de kar, nog meer vrijheidsdressuur kunstjes leren & vooral veel plezier maken!
Bedankt voor het lezen