Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er wel vaker last van.Charaz schreef:Dit is precies de reden dat ik geen verzorgster meer wil voor mijn paarden, je kan er niet van op aan. Als het je eigen paarden waren zou je ook gegaan zijn neem ik aan?

Charaz schreef:Dit is precies de reden dat ik geen verzorgster meer wil voor mijn paarden, je kan er niet van op aan. Als het je eigen paarden waren zou je ook gegaan zijn neem ik aan?
Charaz schreef:Dit is precies de reden dat ik geen verzorgster meer wil voor mijn paarden, je kan er niet van op aan. Als het je eigen paarden waren zou je ook gegaan zijn neem ik aan?
Charaz schreef:Ik zal het voor de tere zieltjes volgens de keer wat vriendelijker inpakken.
Als eigenaar van pony's heb ik het meerdere malen mee gemaakt dat verzorgster op het laatste moment toch niet kwamen opdagen, vaak met de meeste flauwe redenen waarbij je als eigenaar wel zou gaan.
daarom ook hier geen verzorgsters meer. (en dan hebben ze ook nog het lef je achter je rug om uit te maken voor dierenbeul.. ik krijg ze nog wel, want wat zij met die pony hebben geflikt is pas zielig)Goudlokje1 schreef:Charaz schreef:Dit is precies de reden dat ik geen verzorgster meer wil voor mijn paarden, je kan er niet van op aan. Als het je eigen paarden waren zou je ook gegaan zijn neem ik aan?
Wauw, dit is een brute opmerking! Niet nodig
TS, voel zelf even goed aan hoe hij aanvoelt. Misschien is rust niet eens zo'n slecht idee, ik heb ook een tijd met een overbelaste hand gezeten en Charaz, toen ben ík zelf ook even niet naar mijn eigen paard geweest.
Dreamybol schreef:En dan haalt de verzorgster de pony uit de wei/stal, pony maakt een onverwachte beweging, verzorger laat los van de pijn, pony maakt duikeling doordat ie op het touw gaat staan. En dan is de eigenaar de klos, want eindverantwoordelijk, maar dan zal de verzorger het in diens ogen toch wel verkeerd hebben gedaan..
Het komt van twee kanten hè.
Charaz schreef:Ik zal het voor de tere zieltjes volgens de keer wat vriendelijker inpakken.
Als eigenaar van pony's heb ik het meerdere malen mee gemaakt dat verzorgster op het laatste moment toch niet kwamen opdagen, vaak met de meeste flauwe redenen waarbij je als eigenaar wel zou gaan.
Maar dat ben ik.