.Maak kennis met mijn allereerste helemaal eigen prachtige pony Lilly!

Ondertussen is het vier weken geleden dat ik haar heb gekocht en vond ik het toch eens tijd dat ze op de foto kwam zodat ik haar eens goed kon showen! Dus ik heb het vriendje lief aangekeken en hem mijn camera in handen gedrukt, hij maakt verder nooit foto's, dus ik ben best tevreden met het resultaat
. Niet overal zijn even veel foto's van, vriendjelief werd namelijk afgeleid door de buurman die in de tuin aan het werk was!Wat informatie vooraf:
Lilly is een vijfjarige tinkermerrie die vanaf juli in Nederland is. Ze is heel erg braaf, maar is nog wel wat groen met rijden. Nadat ze is ingereden is ze vooral in het bos gereden, lekker recht uit en verder niets. Je kan erg duidelijk merken dat ze wat evenwicht mist en bochtjes maken die niet vierkant waren vond ze heel erg vreemd aan het begin
. Ondertussen heeft ze ontdekt dat ze ook ronde bochten kan maken dus we boeken vooruitgang!Zelf heb ik de afgelopen 6 jaar niet veel meer gedaan dan één of twee keer per jaar een buitenritje maken, dus we zijn beiden hard aan het oefenen, de juiste houding weer krijgen (op mijn billen blijven zitten
) en aan het werken aan het evenwicht.
.De foto's staan niet op volgorde en van te voren is er uitgebreid ingestapt
. Let vooral niet op mijn soms wel erg moeilijke hoofd 
Even netjes halthouden

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.