Ik zocht een fijne, relaxte pony, maar eigenlijk geen 3-jarige. Toch compleet verliefd geworden op zijn karakter en ondanks dat ik nog nooit een paard of pony heb ingereden gaat me dit met hem prima af. Alles op gevoel. Ik rij gemiddeld 1x per week en eigenlijk staat hij verder 24/7 buiten in een kudde met weiland en grote kapschuur. Lekker opgroeien
De eerste keer dat ik er thuis op zat (half mei).

Begin juni.

Na een tijdje begon hij flink met z'n hoofd te schudden, dus half juni de tandarts laten komen. Twee losse wolfskiesjes waren de oorzaak van z'n geschud, toen die er eenmaal uit waren was dat probleem ook opgelost.

Half juli z'n eerste echte galopje onder het zadel met een vriendin van mij, ik was van de trap gevallen en heb helaas 8 weken met een gekneusd stuitje rondgelopen.

Half augustus, zitten doet zeer...

Half september, ons eerste echte galopje onder het zadel.

En twee weken geleden.

Ik weet dat de foto's niet altijd even scherp zijn. Voor mijn idee is hij recentelijk aardig gegroeid. Ga hem binnenkort maar eens opmeten. Hij is superbraaf en heeft op een paar huppeltjes na nog geen stap verkeerd gezet. Lief ding
Tips zijn van harte welkom!
Als hij wat uitgezwaard is, nodig ik je een keer uit als fotograaf
- maar qua lengte, ach. Zo lang je er niet met je benen onder vandaan komt. 
Hij kon zo een broer van mijn oudste Forester zijn! Lekker genieten Kim, ik doe met je mee.