WAUW
Vanmorgen ben ik voor het eerst met Braveheart op wedstrijd geweest. Ik was best zenuwachtig, want ik wist niet wat hij zou doen. Hij is best relaxed, maar soms wel wat 'spooky' op dingen die er niet zijn

Nou, paardlief was daar heel relaxed, het was opstappen en wegrijden, en hij was zó braaf!
Niks was eng, ook de witte hekjes en de juryauto niet!
Ik vond hem de eerste proef helemaal niet fijn aan t been, en een beetje slordig. Ook draafde hij een paar pasjes aan tijdens de middenstap.
1e proef;

^^ Die smile heeft volgensmij ook de helft van de proef op mn gezicht gestaan
En toen kwam de jury even uit de auto. Hij vond het een mooi stabiel beeld en een goed voorwaarts paard. Dus ik keek m aan, en zei; 'Meen je dat nou? Zo voelde t écht niet
' Nou, volgende proef! Probeerde wat meer aan 't been te rijden, maar hij reageerde nou niet echt. Dus ik heb m'n best maar gedaan

^^ Toot was erg vriendelijk en lachte even tijdens het afgroeten
Ik vond beide proeven wel fijn, maar niet geweldig. Dus had niet superhoge verwachtingen. Toen mijn vriendinnen de punten gingen kijken, toen ik aan t uitstappen was, zeiden ze dat ik 185 had in de eerste proef. Nou, ik was best tevreden! Maar toen zeiden ze dat ik 205,5 had. My gosh. Heb toch even wat tranen weg moeten slikken. Wat was/ben ik zo trots op Toot! En toen m'n 2e proef. 202,5. M'n dag kon niet meer stuk! En ook nog een 1e en een 3e plaats!

Ik had het echt niet verwacht, maar ik ben zooo blij, haha!