Haaaii, welkom bij dit invullijstje,eindelijk weer!! thema: Goals met je paard.
1:
Zwemmen of buitenrit? zwemmen, buitenritten doe ik vaak zat
2.
In de sneeuw of in het zonnetje een fotoshoot? zon!
3. Door de veluwe rijden of
op het strand rijden? Veluwe, ik houd eerlijk gezegd niet zo van zand.
4.
Door een wei met koeien of een wei met schapen rijden? Maakt me echt niet uit, kan het beiden thuis ook doen haha
5.
Spring of dressuur wedstrijd rijden? Dressuur. Ben echt een dressuurmiep en vind springen errug spannend
6.
Perfect wijken of perfecte draf? allebei

maar ja draf is de basis en die moet er goed in zitten dus doe dan maar draf.
7.
Mooi aan de teugel of een mooie pirouette? Aan de teugel, zelfde verhaal als net, wat komt eerst en wat daarna...
8.
24/7 in de wei of overdag in de wei snachts binnen? mijn voorkeur gaat uit naar 24/7 buiten natuurlijk. heb eentje staan die dit om medische redenen niet kan dus die staat snachts binnen, in een 4,5x5m stal (en het is een shet haha) maar paardjes moeten goed veel ruimte hebben
Onderbreking
Waar moet het volgende lijstje over gaan? Zoek dat zelf maar lekker uit
9. Vrijheidsdressuur
kunnen steigeren of zitten? Geen. Ben absoluut geen fan van vd. Maar doe dan maar zitten, minder kans op een trap voor je bek en minder kans dat ze het gevaarlijk gaan misbruiken
10.
1 (verzorg) pony of 2 (verzorg) pony's Pff geen heb het druk genoeg met mijn eigen. Dus doe dan maar eentje haha
11. Fotoshoot of
zwemmen? Hmmm doe maar fotoshoot, eerlijk gezegd nog nooit gedaan (foei)
12. western rijden of
1m springen? naja ik vind springen eng maar western is ook niks voor mij...
13. Naar een andere provincie/
naar een ander land? doe maar een andere provincie dan. Ga wel 2 meter de grens over, dan woon ik in Friesland haha. Maar ik woon hier prima hoor.
14. In een
buitenbak of binnenbak rijden? Doe maar een binnenbak, handig bij slecht weer.
15. Over
het strand of in het bos? Bos
Hopelijk vonden jullie hem leuk

Heb hem zelf ook even gedaan