Dan heb je het toch opeens geflikt, zonder zadel op het schrikkerige monster genaamd Raymond! Eerst heb ik fijn een uurtje gereden (de foto's hiervan plaats ik ook), dit keer geen les maar vervolgens ging het zadel er af en hebben we zo een aantal rondjes gestapt.
Oh wat ben ik trots!

Paspoortje:
Raymond M v. Larix
Ruin
Tuigpaard (1.82 m)
18 jaar oud
Niet schrikken van mijn houding, ik spoor erg naar achter aan zonder dit te voelen, hierdoor tuimel ik naar voren! Tips zijn erg fijn, maar ik ben me erg van bewust! Hakken druk ik al zo er mogelijk uit, maar hier moet ik nog aan werken.

Tips voor mijn houding zijn zeer welkom, binnenkort ga ik weer lessen dus ik zal al het advies meenemen! Nu moet ik wel zeggen dat ik niet goed ben in multitasking, wat af en toe dus zijn resultaat levert als ik alleen op mijn paard let, sorry hier voor.
1.

2. Niet mooi gebogen maar wel mooi onder getreden.

3.
Foto faal!
4.

5. Ik kijk boos...

Zadel er af! Ik durfde dit hiervoor nooit, maar ben ontzettend trots op Raymond die geen kick gaf. En op mezelf ook wel een beetje, stiekem!
6.

7.

8. Mijn hoofd hier, haha!

9. Ontzettend trots op mijn opatje

Na het rijden een heerlijke wasbeurt gegeven waarna hij lekker is gaan rollen en samen met zijn beste maatje weer de weide in mocht!
10.

Jullie kunnen misschien wel begrijpen dat ik ontzettend blij ben met deze stap. Het was echt een doel waar ik naar streefde, maar door Ray's schrikkerige gedrag was het er nog niet eerder van gekomen. Nu heb ik dit er bijna uit getraind en is hij een hartstikke braaf paard in de bak!
Ook heb ik deze video laatst nog geüpload, een welgenoemde edit waar ik heel blij mee ben.
En ooit (ahum, anderhalf jaar geleden pas) zijn we zo begonnen, dus dan vind ik mijn houding wel al een hele verbetering, en wij als combinatie zijn echt heel sterk geworden.

Bedankt voor het kijken, een reactie vinden we leuk!

Ik was wel heel blij hoor!