Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yiruma schreef:Azmay dat wil ik ook wel, ben alleen wel bang dat hij dan zegt van nou dan pas je gewoon niet bij dit paard en ik zoek een ander. Misschien beetje extreem maar het is een hele simpele man die vooral zegt wat hij denkt. Fijn is dat soms maar sommige punten die hij opnoemt komen voor mij als onzekere ruiter toch hard over.
Shirley schreef:![]()
Veel plezier!
0000 schreef:Misschien dingen eens wat minder persoonlijk proberen op te vatten? Ik lees namelijk helemaal niets 'hards' eigenlijk. Een opmerking dat een paard misschien nog wat moeilijk voor je is, is geen kritiek op jou als persoon maar een simpele constatering. Ik zou dit dan ook vooral als goede leerschool zien en proberen erachter te komen waarom je dingen opneemt op een manier die jou zo onzeker maakt en of er misschien een andere, makkelijkere manier is om met zulke situaties om te gaan.
0000 schreef:Wat ik nog wel mis is een stukje relativeren en dingen van twee kanten bekijken. Want hij zal misschien niet blij geweest zijn met hoe het ging, maar het is en blijft zijn paard en als hij er echt geen vertrouwen in had, mocht je er heus niet mee aan de slag. Voor hetzelfde geld was hij niet blij met hoeveel werk er na het stilstaan nog aan het paard bleek te zitten, had hij gehoopt dat het ongeacht wie erop ging allemaal wat makkelijker zou gaan. Om maar wat te noemen.

Yiruma schreef:Nou fijn gesprek gehad met mijn vader maar niet heus![]()
Hij zei tegen me dat als de eigenaar vond dat het niet goed vond, ik dus niet kan rijden. Wat ik eerder zei over eigen paarden kwam daar ook terug, hoe wilde ik ooit een eigen paard hebben als ik er toch niet fatsoenlijk mee om kan gaan.
Weet ook niet zo goed wat ik met zijn mening moet maar het was wel een aanslag op mijn nieuwe hoop dat ik uit dit topic putte.