Welk ponykamp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pindakaa7

Welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 17:11

Hoi allemaal.
Ik zou volgend jaar graag op ponykamp/ ruiterweek oid willen.
Ik ben nu 14 jaar en ik heb 7 jaar ervaring met paarden en rijden.
Ik ben al een paar keer bij de roosberg geweest en heb het daar naar mijn zin gehad en veel geleerd. Helaas vond ik het daar wel erg streng, vooral met lesgeven waardoor ik vaak verdrietig op de pony zat. (Ik was toen nog jong, pas een jaar of 10)
Ik ben best verlegen en een beetje onzeker. Ik zoek daarom een beetje een rustig kamp.
Ik ga in mijn eentje en ik vind het sociaal soms best lastig allemaal dus vandaar wil ik liever niet iets met 50 mensen of iets, hoe meer mensen hoe lastiger ik het vind om me in een gesprek te voegen.
Met rijden ben ik soms ook wat onzeker maar dat ligt meestal vooral aan de pony/ het paard waar ik op zit. Vooral met Springen en buiten rijden ben ik soms wat onzeker.
Ik zal even op een rijtje zetten wat mijn 'eisen' zijn. Kampen die daar niet helemaal aan voldoen maar wel voor een deel mogen zeker ook genoemd worden!

-rustig, niet al te veel deelnemers (maximaal 30 ongeveer)
- leeftijdsgenoten, ik ben dan 15
-niet te streng, ik snap dat er regels zijn natuurlijk, maar ik vind het niet fijn als er geschreeuwd word als ik iets niet durf..
-leerzaam, vooral met dressuur zou ik meer willen leren. Maar ook met springen maar dat hoeft zeker niet te hoog haha.
-Niet te kinderachtig, ik hoef niet meer heel de dag verstoppertje of zo te spelen.
-niet teveel buitenritten, een of twee is leuk maar liever niet elke dag. En ik hoef ook niet perse keihard te crossen of zo, dat durf ik denk ik niet :o