Begin augustus maakte ik de keuze om weg te gaan bij de stal waar ik nu sta. Ik heb erg goed contact met de staleigenaar en kan het heel goed vinden met zijn dochtertje en zus. Ik kan overal met de staleigenaar over praten, behalve over.... paarden. Onze opvattingen liggen mijlenver uit elkaar. Het maakt niet uit welke opvatting goed of fout is, maar ik merkte dat ik er erg veel last van kreeg. Het kostte me zoveel energie, dat ik besloot iets anders te zoeken.
En ja hoor, donderdag 11-8 kreeg ik te horen dat ik op een nieuwe stal terecht kon. Volgende week vrijdag (19-8) gaan we Pebbles en Bailey verhuizen, maar jee wat is dat een gedoe zeg. Ik heb geen trailer en geen trailer rijbewijs. Gelukkig hebben al 3 mensen aangeboden te rijden. Ik mag eventueel de trailer van stal lenen, maar dit is een 2-paards trailer. Dit lijkt me niet heel handig met een merrie en veulen?
Ook moeten alle spullen verhuizen. Ik heb Pebbles pas 3 jaar, maar wat heb ik al een spullen verzameld. En ik maar afvragen waar al mijn geld heen gaat
. Het is net alsof ik zelf ga verhuizen, dat had ik nooit verwacht

Mocht iemand het leuk vinden de verhuizing te volgen, ik plaats hier volgende week vrijdag een update.
En als iemand tips heeft, vooral over het rijden met merrie en veulen hoor ik het graag!
mag ik vragen naar welke stal je gaat? Woon namelijk zelf in de buurt van Breda.
. We beginnen morgenochtend om half 9 dus ik hoop dat we lekker op tijd weg kunnen, zodat ze daar op de wei kunnen. En dan is er niet zoveel druk als ze niet willen