Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Ezra schreef:Dieren vervelen zich niet. Saai vinden ze het dus nooit. Regelmaat geeft zekerheid, en daar houden ze van. Onregelmatigheid betekent onzekerheid, onzekerheid betekent stress, en stress is nooit goed voor dieren.
_Ezra schreef:Dieren vervelen zich niet. Saai vinden ze het dus nooit. Regelmaat geeft zekerheid, en daar houden ze van. Onregelmatigheid betekent onzekerheid, onzekerheid betekent stress, en stress is nooit goed voor dieren.
Niet echt vaste momenten, het is ook maar net wanneer mijn vriend afspraken buiten de deur heeft 's avonds (dan kan ik vroeg eten en rijden). Met fulltime werk probeer ik wel een beetje hetzelfde ritme aan te houden, anders is het gewoon geen doen. Beetje dezelfde tijd op en uit bed, als ik daar hele grote schommelingen in doe dan slaap ik ontzettend slecht. Noem mij maar saai, ik ben energiek en gelukkig en dat is voor mij het belangrijkste

Sakura789 schreef:Noem mij maar saai, ik ben energiek en gelukkig en dat is voor mij het belangrijkste
)
om zo op een hopelijk leuke en gezonde manier discussie te voeren of elkaars visie te delen.
Het is dus geen absolute noodzaak. Een van de vier deed het juist slechter van zo'n vast ritme. Die heeft een tijd op pension gestaan (overbrugging) en hij werd erg nerveus van zo'n vast ritme. Hij wist dat hij rond die tijd naar buiten moest/mocht en als ze dan vijf minuten later waren (ja zo gevoelig was ie) dan stond hij in het zweet van zich op te naaien...