Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Ivy_ schreef:Kun je vragen aan haar of ze het leuk vind als je eens meegaat? Of vind je dat zelf niet leuk?
Dan kan ze paard en vriend combineren, zijn jullie toch wat vaker samen.
anjali schreef:Over 11maanden gaat de merrie elders heen vanwege de bevalling? Zolang houd je het nog wel vol om nr.2 te zijn toch? Bij vrouwen die gek zijn op paarden moet je dat gewoon accepteren en het hen gunnen.Want het paardenvirus is hardnekkig.Trouwens,de tweede prijs is al heel wat hoor!
Ragdollcat schreef:Welnee, jij staat op een gedeelde 1e plaats.
Het is gewoon nou eenmaal zo, dat een dier van je afhankelijk bent en je er dus dagelijks heen moet om het te verzorgen en ook betaal je er genoeg voor, zeker bij een lease en dan kan ze beter ervan genieten van waar ze voor betaald!
Voordeel is dat jullie minder snel op elkaar uitgekeken raken.
Gewoon niet zo piepen om aandacht, zoek zelf een leuke hobby en geniet van je tijd dat je met jouw vriendin hebt.
anjali schreef:Over 11maanden gaat de merrie elders heen vanwege de bevalling? Zolang houd je het nog wel vol om nr.2 te zijn toch? Bij vrouwen die gek zijn op paarden moet je dat gewoon accepteren en het hen gunnen.Want het paardenvirus is hardnekkig.Trouwens,de tweede prijs is al heel wat hoor!
Palmera schreef:Je kunt mensen nooit dwingen tijd aan je te besteden. Wél kun je met ze praten.
Als de gesprekken niets uithalen waar jullie allebei achterstaan en je voelt je niet gelukkig in je relatie, dan mag je ook weg gaan.
Dat is wellicht niet de eerste en beste keus, maar soms passen mensen gewoon niet bij elkaar.
SB_Man schreef:Het voelt wel zo aan dat ik op de 2de plaats kom.. En dat doet verdomd pijn (Ik wil een gedeelde 1ste plaats -> 50% mij 50% paard..)
Ik denk eerlijk gezegd dat zij afhankelijk is van het dier.. (Als haar ouders bv 1 maand geen lease zouden betalen zou ze volgens haar broer die ik heel goed ken heel onhandelbaar zijn en hele tijd boos zijn.. -> wat ook niet moet naar mijn mening.)
Nja maar ik wil gewoon meer tijd met hazr doorbrengen als koppel.. :/
Ik heb een leuke hobby.. Al 5jaar.. (Muziek maken) maar sinds ik haar heb leren kennen heb ik mijn hobby leren doseren omdat ik haar ook wel wil zien natuurlijk.
Nja in wil er wel van genieten natuurlijk maar met haar vermoeidheid is dat soms moeilijk omdat ze nogal kort staat soms :|
Ik heb er gewoon alles voor over om haar te zien :/
mrie schreef:Je komt ook op de tweede plaats. Dat komen alle vriendjes van meiden met een paard. Het enige wat je kunt doen is ook aan een paard beginnen. En je kunt afspraken met haar maken wanneer er tijd voor samen is. Mijn man 'zonder autisme' heft hier duidelijk ook mee te maken gehad, maar we hebben een oplossing gevonden is het tegelijkertijd bezig zijn met onze hobby waardoor er ruimte kwam voor samen..