(ik heb een lesgeefster maar die is een week op vakantie!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wil zeggen vanaf de A of C reeds afwenden en niet in de hoeken rijden. Je hebt maar 4 raakpunten A/C, X en 2 maal de hoefslag een 2a3 tal passen.
goede voltes rijden blijkt voor veel ruiters moeilijk terwijl er niets moeilijks aan is eigenlijk maar als ik zie wat hier rijd in de klasses B en L en stiekem vaak ook nog jn het M... Om te janken
Succes! Laibadji schreef:Jojoni: Hangt er vanaf waar je rijdt hoor. Lrv is inderdaad ongeschoolde slechte jurering. Vlp is geschoolde jurering. Zo ben ik gejureerd door Michele George Olympisch paradressuur kampioene. Ook in de Vlp schrijven ze heek veel commentaar die heel leerrijk is.
Kuggur: Ik weet niet of dit een te Vlaamse uitspraak is maar met paard draagt zichzelf wordt bedoeld dat het paard niet op de voorhand loopt maar op zijn eigen benen. Hij leunt niet op de hand van de ruiter.
. Sorry voor die conclusie, dat is waarschijnlijk omdat ik zelf LRV rijdt en me daar echt onmetelijk aan erger.antje_vip schreef:jojoni schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig of TS VLP of LRV rijdt?
Wohoho, dit worden wel veel afkortingen

SETEFURII schreef:antje_vip schreef:
Wohoho, dit worden wel veel afkortingen
Ze is nieuwsgierig of de topicstarter bij de Vlaamse Liga Paardensport of de Landelijke rijvereniging rijdt.
Maar gezien ze bij de VLP geen B1 hebben, denk ik dat we kunnen concluderen dat het hier over de LRV gaat. En daar heb ik ook al erg onwaarschijnlijke punten gereden met verbazend weinig of rare commentaar. Ik weet zelfs dat iemand ooit moest jureren bij de LRV en als commentaar had gegeven op verzorging "Geef uw paard eten.."![]()
Geeft meteen het professionalisme weer van die persoon natuurlijk
Soms denk ik echt 'serious?'