Beetje spannend, want hij zou los in een paddock moeten en we wilden graag onder het zadel ook tonen. Hij had nog nooit los voor een shoot in een paddock gestaan. Plus hij was net 3 weken zadelmak en had nog geen zadel (ingereden met barebackpad). Hoe zou dat toch gaan...?? Best spannend!
Al met al een super leuke shoot! Heerlijk dat de modellen achter elkaar kwamen i.p.v. allemaal tegelijk er stonden. Dit zorgde ervoor dat Santos heel rustig was (heb een keer eerder een shoot gehad met andere paarden gelijk erbij en dan merk je toch dat hij onrustiger is). Na kort even aan een longeerlijn door de paddock hebben wij hem losgedaan en wat deed hij dat braaf! Ook toen ik erop ging, was hij super over de zandvlakte.
Ik ben best een poosje ook onzeker geweest over mijn lengte in verhouding tot Santos (ik ben zowat 1.80m), maar deze foto's bevestigen voor mij dat ik prima op hem pas! (hij was laatste keer meten 1.53m).
Ik zal jullie niet langer in spanning houden! Eerst even een paspoortje, daarna de foto's!
Santos
5 juni 2012
kruising rocky mountain horse x fries x haflinger
Beleerd sinds juni 2016
Leergierig, power, clowntje, speels, genieter

In de paddock

Erg favoriet!

En dan erop! (hebben nog geen zadel, dus alles ging met barebackpad). Hij werd een beetje enthousiast dus moest heb iets bij mij houden hahaha

goed shot!
mooie foto's van een mooi paard