Vandaag ben ik samen met Bokker Saaams naar Wedstrijden Zuid bij de Breidablik geweest om weer eens wat gave IJslanders op de foto te zetten

We zijn bij de V1 - Viergangenproef sportklasse A geweest en bij de Speedpace (telgang voor de snelste tijd)
De foto's wil ik jullie natuurlijk graag laten zien!
Als je zelf meedeed of iemand kent die mee deed mag je altijd een bericht sturen, ik heb van vrijwel alle ruiters in deze 2 categorieën foto's.
Het is de bedoeling dat de logo's erop blijven staan
01. We begonnen dus bij de V1, erg gave combi's zaten ertussen!

02.

03. Yoni Blom met Bjartur frá Aquadraat, geweldig om te zien!

04. Daarna door naar de Speedpace, dat blijf ik het gaafst vinden

05. Heerlijk om te zien hoe vrolijk veel ruiters worden als de paarden het goed doen!

06.

07.

08.

09. Allemaal terug naar de start voor de 2e doorgang.

10.

11.

12.

13. Deze ruiter mocht een 3e keer omdat door een technisch foutje zijn tijd helaas niet opgenomen was.

14.

15.

Bedankt voor het kijken!
Ik heb ook lang gelest bij Breida, mijn zus rijdt er nog steeds en ik haak aan als het gaat. 

. Als je meer foto's van hem hebt, dan wil ik ze erg graag, de foto van de finale vind ik erg gaaf!!
.
(de bonte en donkerbruine, zie je goed als je kan inzoomen). Ik zag idd wel de handen ver naar voren, en begreep ook dat het een snelle race was. Verder geen verstand ervan en bedoel het ook niet lelijk maar was gewoon iets wat me opviel. En dressuur kijk ik nooit naar want dat ziet er idd erger uit!