Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je bent zeker wel trots op ze?
Swift schreef:Het viel mij ook al op dat de strips hergebruikt worden... in de penny's die mijn dochter af en toe koopt staan precies dezelfde strips als in mijn jeugd. Ipv een abonnement voor haar af te sluiten haal ik dus wel de doos met oude penny's van zolder
XxFyrstaxX schreef:EvalynnS schreef:Ik had ruim 10 jaar terug een abonnement op de Penny. Laatst weer eens een Penny geopend en toen bleek dat hetzelfde verhaal erin stond als toen ik abonnee was
Ja dat klopt. Ze hergebruiken heel veel dingen, dat is wel jammer.
Deni11 schreef:Zelf ook lid geweest, nu is mijn zusje verder gegaan (Deni acc naam) en ik doe mee aan de fotovehalen.
Ben er ondertussen 3x in geweest en komende vakantie weer 2x altijd enorm gezellig!
XxFyrstaxX schreef:Deni11 schreef:Zelf ook lid geweest, nu is mijn zusje verder gegaan (Deni acc naam) en ik doe mee aan de fotovehalen.
Ben er ondertussen 3x in geweest en komende vakantie weer 2x altijd enorm gezellig!
Waw echt?? Kun je alsje alsje alsje blieft een foto van je gezicht posten? Misschien herken ik je! Mag ook via pb