Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LJS schreef:Ja is ook inderdaad veel. Stalkosten zijn 330€ en als mensen daar op stal een manegepaard willen leasen voor 3x per week zou dat 120€ zijn. Dusja vind het beetje moeilijk om hetzelfde of minder te vragen. Ik hè dure spullen en duur paard. Maarja daarom heb echt geen idee wat nou juist is of niet.

.petitparis schreef:LJS schreef:Ja is ook inderdaad veel. Stalkosten zijn 330€ en als mensen daar op stal een manegepaard willen leasen voor 3x per week zou dat 120€ zijn. Dusja vind het beetje moeilijk om hetzelfde of minder te vragen. Ik hè dure spullen en duur paard. Maarja daarom heb echt geen idee wat nou juist is of niet.
Dat meisje heeft niet gekozen voor een duur paard en dure spullen. Zowieso moet ze zorg dragen voor je paard en spullen, maar maak daar dan goede afspraken rond van wat als er iets beschadigd geraakt. Zij moet jouw dure smaak niet bij betalen.
Ik vind dat de helft vh stalgeld ook het maximum is dat je kan vragen. Maar gezien ze je eigenlijk ook wel eens uit de nood helpt zou ik een 100€/maand veel gepaster vinden.