Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Femm_k schreef:100% geluk: Het in het moment zijn!
Ik heb hier in het 'normale' leven zeer veel moeite mee, maar zodra ik met een paard bezig ben, ben ik helemaal in het moment en denk ik niet meer aan mijn zorgen. En ik word happy van de rust die het me geeft.
vuurneon schreef:ikke schreef:Dit jaar de grootste oogst uit een snede sinds tijden.
Gefeliciteerd! Wij hadden iets minder (maar prachtig droge pakjes dus ik ben tevreden), vorig jaar hadden wij een record oogst
) Als iets plotseling lukt met je paard (een appuyement wat goed lukt bijv), een fijne buitenrit, urenlang naar mijn paardjes kijken als ze in de wei staan, de geur van de paarden en de geur van het leer van het zadel
, leuke paardenkleding kopen, kijken en luisteren naar Charlotte Dujardin en Carl Hester. Daar word ik blij van... en dit is slechts een greep uit het lijstje..
.
(ja, dat was té erg en heb me bescheurd om de kop die vzpaard toen trok, waarschijnlijk vond ze die spontane blije uitbarsting niet fijn maar het leek alsof ze wilde zeggen "En waar dacht mevrouw dat ze al meer dan een uur bovenop zat dan? Hé?
").