Serious talking met een knipoog!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BB80

Serious talking met een knipoog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 18:44

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe gaat straks zaterdag, de clinicgevers en HE!?
Vind het maar spannend allemaal maar volgens mij maken jullie je niet zo druk he? _/-\o_
Jullie zijn natuurlijk ook ver gevorderd en weten al zoveel maar ik denk alleen maar: Brrr wat spannend!

Moet ik niet wat meer informatie over Rieky te weten komen en sla ik geen flater als ik een domme vraag stel?

Moet ik nog wat meenemen, we gaan tenslotte "op vistite".

Wil super graag met mijn stalgenootje Evita - HE reporten maar wat als Bokt iets anders besluit...?

Als je zelf een clinic gever mag voorstellen hoort Britt Dekker dan ook tot de opties of wordt ik dan uitgelachen omdat het wel een beetje "Penny" is misschien? Positief :Y)

Hahahaha- moet om mijzelf lachen gelukkig, niet al te serieus nemen hoor mensen....
Ben gewoon een beetje zzzzz zenuwachtig!
Anybody else...?

Olympia

Re: Serious talking met een knipoog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:08

Ik ga straks even je vragen beantwoorden. Ben nu aan het werk. Over een uur ben ik terug!

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 19:19

Oh - het waren geen vragen maar meer hersenspinsels... Hahaha!
Zal ik echt de enige zijn die het zo serieus neemt :+
Duurt ook zolang voordat het zaterdag is ineens, terwijl ik vorig week dacht: de 18e dat is snel!

Werk ze!
Ennuhhh ... no worry's hoor, slaap nog steeds goed ondanks mijn 1001 vragen :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:26

Ik verbaas mezelf erover dat ik niet zo gestresst ben.
want dat ben ik normaal wel, ik vind nieuwe dingen dood eng, vooral als ik niemand ken.
Maar ik heb me nog helemaal niet druk gemaakt *\o/* En het HK helpt goed mee aan het puntje dat ik niemand ken.
Rieky weet vast ook wel dat niet de hele wereld haar op de voeten volgt, dus een ''domme'' vraag zal ze vast niet erg vinden lijkt me. Ik ben ook totaal niet in die western wereld thuis en weet eigenlijk helemaal niets van rieky :=

Het scheelt ook dat we dit met zn allen doen, okay sommige hebben al eerder dit mogen doen, maar voor de meeste is dit nieuw. Dat maakt het minder spannend vind ik.

Het enige wat ik spannend vind is dat die vrouw van de body niet meer terug reageerd := (mp)
Dan heb ik dalijk zaterdag geen body :+

Edit: nog wel even 1 vraag voor de zekerheid, volgens mij had ik het gelezen ergens, maar ik weet het niet meer zeker :+ De lunch zaterdag wordt verzorgd toch? dus we hoeven zelf niets aan eten mee te nemen?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:37

Alles wordt geregeld. Eten en drinken :D

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 19:48

Fijn Amke, dank je voor je support! Hihi... Het is vast niet zo ingewikkeld als ik mijzelf bedenk.
Salarisvoorstel peanuts maar BOKT reporter... Iehhhhhh :):) Hahaha

Marktplaats blijft marktplaats, vandaar dat er al zoveel topics over zijn, maar ga voor je duimen!
Heb je wel al betaald of ga je de body zelf ophalen?

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:01

Nope.. al betaald, dat is het probleem, anders zou ik gewoon verder gaan kijken..

Super olympia! thanks!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:31

De groepjes blijven echt geheim tot zaterdag. Deze krijgen jullie ook pas na de workshop te horen :) En het klinkt misschien heel streng. Maar ruilen is niet toegestaan.

Verder blijf ademen en geniet juist van deze avonturen. Die maak je niet vaak mee. En geniet er juist van dat je deze kans krijgt! Het is aan jezelf of je je vooraf inleest of gewoon laat verrassen op wat je er die dag aan info op je af komt en wat je kan vragen.

Ikzelf kan er ook nog niet altijd aan wennen dat ik dit toffe "bijbaantje" heb en zo op plekken kom waar ik anders nooit had kunnen komen. :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:33

Ik maak me ook nog niet zo druk, ben er ook nog niet echt mee bezig omdat ik een drukke week heb. Denk dat ik in de autorit pas kotsmisselijk word door de zenuwen :+ Maar laat het wel op me afkomen.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:45

ach, ik vind het niet erg dat je niet mag ruilen, ken toch niemand :Y)
En dan krijg je weer een heel drama als dat wel zou mogen dus ik snap t :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:46

Van ruilen komt huilen :Y)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:24

Amke, als je body niet binnen is en je hebt canon lenzen kan ik mijn body wel meenemen hoor :)

Ik heb trouwens ook totaal geen idee wie Rieky Young is, ja een western amazone.. Waar Anky een paard vandaan heeft, en daar stopt het ook wel.. _/-\o_
Ik kies er bewust voor om me niet in te lezen, zo kan ik geheel open minded op stap :)
Heb namelijk een hekel aan bijdehante betweters :Y)

Moeten we idd laptop meenemen? En pen en papier.. of...?

Krijgen we zaterdag ook te horen wanneer we op HE verwacht worden, ik heb namelijk wel een lichte voorkeur voor een dag O:) En horen we ook welke clinics we moeten volgen op HE?

Eigenlijk... nu ik erover nadenk, had ik meer vragen dan verwacht

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:28

Jullie krijgen zaterdag ook te horen welke dag je naar HE gaat. :)

Voor de fotografen is het handig om natuurlijk hun camera mee te nemen. En voor de reporters kan een laptop of tablet handig zijn :)

De rest wordt verzorgd.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:30

Er is wel stroom daar? Mijn oude lappie kan niet meer zonder een stekkertje in z'n lijf.. |o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:32

Ik neem aan van wel :j

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:32

Ooh dat zou super zijn als ie nog niet binnen is! Ik heb inderdaad canon lenzen. Thanks voor het aanbod in iedergeval al!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:33

Laptop mee dus :') gelukkig met een goede batterij erin (en das dan ook meteen t enige wat goed functioneert maar goed.. :+ )

Amke als je met nikon overweg kan wil ik mn nikon wel meenemen hoor! Je brult maar :)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:35

amkeVH schreef:
Ooh dat zou super zijn als ie nog niet binnen is! Ik heb inderdaad canon lenzen. Thanks voor het aanbod in iedergeval al!

Laat maar betijds weten :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:45

Op dit soort momenten wil ik een tablet :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:48

Ik heb een mini laptop nog handiger :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 22:06

Hier een mini flaptop en een tablet in 1 :') heel handig maar een beetje traag...

Of ik tik te snel :')

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:21

Snap het wel hoor Bianca!
Ik denk dat het bij mij meevalt omdat ik de laatste tijd veel "enge" dingen heb moeten doen (sollicitatiegesprekken, trainingen geven, vervelende gesprekken, naar plekken waar ik moet dansen - dat laatste is echt een ding haha), waardoor dit in verhouding minder voorstelt. Maar alsnog vindt de control freak in mij het lastig dat nog niet alles bekend is, je duo, welke clinicgever, welke dag HE enz. :o

Ik ben zelf zeker geen western- of Rieky-kenner, maar ik denk maar, zolang ik niet gequizzed wordt, zal het wel goed komen. Als je gewoon luistert naar wat er verteld wordt en daar een vraag over stelt, kan het nooit een domme vraag zijn toch?
En gewoon lekker Britt Dekker voorstellen als je dat leuk vindt toch :D Dan maar penny.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 14:37

Dank je Marijn :D met jou kan ik praten (en lachen- vooral om die laatste zin! haha)
Het is al WOENSDAG! *\o/*

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:32

Ik wil al Britt Dekker >;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:35

Maureen en ik staan met Britt op de foto :))