Over een paar jaar. Maar die actie was toen éénmalig. Is er iemand die weet of en hoe het mogelijk is om aan zo'n pony te raken? Hoe kom je handig in contact met zo'n begrazing, en in welke staan er ponies? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over een paar jaar. Maar die actie was toen éénmalig. Is er iemand die weet of en hoe het mogelijk is om aan zo'n pony te raken? Hoe kom je handig in contact met zo'n begrazing, en in welke staan er ponies? 
ik heb contact gehad met onder andere Natuurmonumenten en It Fryske Gea. Ze vinden het vast leuk dat je interesse hebt in de Exmoorponies
Veel dank voor de geposte links. Exmoors vind ik leuke ponies in een handzaam formaat. Momenteel heb ik een paardenbestand waar ik erg tevreden over ben maar mijn gezelschapspony heeft natuurlijk niet het eeuwige leven. Ze is 26 en heeft PPID en het kan natuurlijk zomaar dat ze nog 10 jaar heel blij rondloopt maar het kan ook zijn van niet. En als haar einde in zicht komt heb ik een pony nodig zodat mijn ruin niet alleen staat. Ik zoek een pony die net iets groter is dan maatje shet. Doel van de pony zou zijn gezelschapspony, en verder wat hij of zij maar leuk vindt. In elk geval geen rijden/mennen/vrijheidsdressuur, dat vind ik niet leuk. De pony zou dus voornamelijk een decoratieve functie hebben.