Hierin stond onder andere dat een pakkende titel een goed begin was. Ik moet zeggen...een goede tip want Buttercup Valley klinkt alvast een stuk beter dan 'half door boterbloemonkruid overgenomen weitje'.....we zijn dus al op de goede weg.....toch?
Dan zou iets mysterieus en intrigerend ook helpen in de titel....okay...hmm....echt veel mysterieuzer dan het woord 'Pluttersput' wordt het niet dacht ik zo!
Verder zijn rel-topics uiteraard ook altijd bijzonder succesvol, alleen is dat niet helemaal het soort succes waar wij op hopen. Desondanks hebben wij ons tijdens deze 'shoot' (ook dat woord zou helpen
) enige vrijheden veroorloofd waar wij veiligheid doorgaans toch zeer hoog in het vaandel hebben. Wij zijn echter de laatsten die een ander iets willen verbieden dus wil je iets kwijt over het feit dat de dames en heer geen cap dragen, ik zal niet bijten 
Verder is het, zo heb ik gelezen, verstandig de tekst kort te houden en mooie plaatjes te tonen. Deze mooie plaatjes zijn gemaakt door Babs van Bloem fotografie (Pluttersput @ bokt). Zo is het mysterie van het exotische woord ontrafelt en blijven alleen nog de mooie platen over! Ik hoop dat jullie ervan genieten zoals wij gedaan hebben

1. De hoofdrollen in het beeldmateriaal worden vertolkt door (van links naar rechts) : Charlotte (15) met mijn Fjordje Cos, Cayleigh (11) met haar pony Jacky en onze jongste telg Aiden (9) die tegenwoordig heel fanatiek onze P.C. heeft geclaimd.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Indiaan met boog...

9. Cowgirl-Indiaan kruising met boog...

10. Cowboy met.....ehm....vingerpistool

11. Cowgirls en Indianen....Indianen en Cowgirls....hier is geen vredespijp nodig

12. Babs: "Cayleigh kijk eens alsof je uitkijkt over een veld met koeien"
Cayleigh: "Jaaaaaaaaaaa, we hebben koeien!!!!"

13. Even ruilen

14.

15. buh bye

Je hebt de tips goed gebruikt
)