Hier weer wat beelden van Darco, een nu 8 jarige ruin van Sandreo. Hij is in het verleden heel erg lastig en stout geweest, is daarvoor in training geweest en sinds januari rijd ik hem. Ik was toen nog herstellende van een zwangerschap en we moesten erg aan elkaar wennen. Ondertussen worden we steeds meer een combinatie en hij doet het echt fijn. Ik kom nu steeds meer toe aan het denken aan mn eigen houding, het stiller zitten, been lang etc. Word hard aan gewerkt.
Wel vindt hij de bak thuis sinds een week ineens DOODENG dus is lastig rijden. Maar hij blijft gelukkig wel lopen, vorige week stond hij alleen maar stil... Linksom ging het nu redelijk, rechtsom krijg ik m slecht op de hoefslag aan 1 kant, dus daar zie je me wat meer inwerken met mn hulpen en gaat hij heerlijk scheef. Maarrrr hij blijft lopen, heeel belangrijk bij hem.
We rijden L1.
Ik heb een heel fijne instructrice die Darco goed kent, dus rijtechnisch commentaar hoeft niet, ik zet het bewust op ITP

Ik weet dat er nog heel veel beter, losser en fijner moet, maar we werken vooral aan het vertrouwen in elkaar en van daaruit steeds een stapje vooruit.
Draf pasje wegrijden.

Even hals verlengen tussendoor

Galop wat wegrijden

De foto's zijn genomen vanuit dit filmpje.
helemaal mijn smaak. En wat een heerlijke plek 
Keep the good work up!

. En dan niet om hem op zijn lazer te geven, maar wel om mij evt te helpen als hij blokkeert)