Dit was Flint's Legolas een jaar geleden.
Geboren op 31 maart 2015. Bonte Fries/Barock pinto. (Friese merrie Zedske C. van de Wijdewormer (van Sape) x Barock pinto Lotti)
Twee weken te vroeg, maar was al helemaal klaar. Maar ja, moeder hoefde hem natuurlijk ook niet helemaal in te kleuren.
Helemaal volgens bestelling en wat vonden we hem mooi!
Eigenlijk moest hij weg, maarja, zo'n mooie, die moest natuurlijk blijven. Moeder is na het afspenen naar Engeland verhuisd en mag daar filmpaarden gaan fokken. Kan niet mooier! Legolas is bij ons in de opfok gebleven. Eerst met een leeftijdsgenootje, een Fell pony merrie die hem de baas was
, waardoor hij nu als bijnaam Koekje heet haha!
Want hij is echt zo lief, zachtaardig en weet ook nog absoluut niet dat hij hengst is. Houden zo, des te langer kan en mag hij hengst blijven!
Nu staat hij een ruinengroepje en ook dat gaat super! Het weer was zo zonnig en de weilanden lagen er mooi bij, dus hoog tijd om onze naarling eens op de foto te zetten. We willen wel wat mooie foto's voor later natuurlijk!
Na flink poetsen en beetje benen wassen, kwam daar toch wel een hele knappe jaarling onder weg!
(We poetsen hem regelmatig, maar dat vertellen we er niet bij natuurlijk haha!
)Dus genoeg gepraat, hierbij onze knappe bonte man!!

Ook even poseren natuurlijk

Danoontje Power!!

Hij kan ook hard!

Elke keer als ik deze foto zie, krijg ik dit liedje in mijn hoofd.
I'm sexy and I know it!

Laat zijn mooie vlag staartje zien!

En wij zijn heel benieuwd hoe groot hij wordt!
(ik ben 1,71m)Ik denk dat zijn nieuwe bijnaam GVR (Grote Vriendelijke Reus) wordt.
We zijn ook heel benieuwd hoe hij erover een paar jaar uit ziet. Maar het begin vinden wij al wel veelbelovend!

In ieder geval dan nog een paar cm. De half broer is groot!
Het fokken blijft ook altijd een verrassing.
Is wel een leuke voor mijn merrie over een paar jaar