.Ik ben ik 2012(?) op een super tof ponykamp geweest! Die week was echt geweldig. Het enige min punt was dat de huifkar in een greppeltje is beland
Gelukkig was er niemand echt gewond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Gelukkig was er niemand echt gewond
Kidrauhl schreef:Ben wel eens benieuwd naar de wat minder leukere ervaringen, dus vertel.
Ik ben ik 2012(?) op een super tof ponykamp geweest! Die week was echt geweldig. Het enige min punt was dat de huifkar in een greppeltje is belandGelukkig was er niemand echt gewond
anemoonlena schreef:mhh, ik heb vorig jaar een prima ponykamp gehad, niet geweldig.
\
2 jaar daarvoor ging ik op mijn manege op ponykamp, om 10 uur daar en om 6 uur naar huis, ik reed toen dus als half gevorderde maar was net nieuw op die manege, en het was dus wat wennen, het was eigenlijk gewoon elke dag wat rondjes stappen, eerst een uur met zijn 5e een pony poetsen. dan werden we ingedeeld in drie groepen waarvan werd gezegd gevorderd, half gevorderd en beginners, ik zat in de gevorderde maar het bleek hetzelfde te zijn als bij groep beginners: wat stappen, draven en een 1 rondje galop, dan weer van de pony af, wat poetsen, weer op een andere beginners pony, hetzelfde ritueel en ervan af, dan limonade, en het ergste was: dit elke dag!
doezel2 schreef:Kidrauhl schreef:Ben wel eens benieuwd naar de wat minder leukere ervaringen, dus vertel.
Ik ben ik 2012(?) op een super tof ponykamp geweest! Die week was echt geweldig. Het enige min punt was dat de huifkar in een greppeltje is belandGelukkig was er niemand echt gewond
Ojee. Bij welke pony kamp was dat?? Mag evt in pb
doezel2 schreef:Kidrauhl schreef:Ben wel eens benieuwd naar de wat minder leukere ervaringen, dus vertel.
Ojee. Bij welke pony kamp was dat?? Mag evt in pb
de dropping zelf bestond uit een 1 rechte weg teruglopen. Douche? Koud water.
Als je je bit niet netjes genoeg had schoongemaakt moest je een liedje zingen voor het avondeten, aangezien ik erg verlegen was en dit dus echt niet wilde, stond ik elke keer als een bezetene het bit te poetsen. Toch kwam op een gegeven moment mijn naam voorbij, dat ik de volgende dag bij het avondeten ook moest zingen, ik ben toen ZO ziek geworden van de stress dat ik 2 dagen terug naar mijn ouders ben geweest die iets verderop op een camping stonden 
BrittS schreef:Heel lang geleden alweer, maar ik weet het nog goedAls je je bit niet netjes genoeg had schoongemaakt moest je een liedje zingen voor het avondeten, aangezien ik erg verlegen was en dit dus echt niet wilde, stond ik elke keer als een bezetene het bit te poetsen. Toch kwam op een gegeven moment mijn naam voorbij, dat ik de volgende dag bij het avondeten ook moest zingen, ik ben toen ZO ziek geworden van de stress dat ik 2 dagen terug naar mijn ouders ben geweest die iets verderop op een camping stonden
) als zeer onzekere amazone op een heel groot jong paard gezet dat net onder het zadel was
Ik had veel hoofdpijn maar 'moest er meteen weer op' zoals dat hoort, maar er werd nooit meer naar de pijn gevraagd achteraf (en ik ben geen piepertje oid hoor, voor iemand dat dacht
). 
Bij het parcours moest je ook met je tanden ballonnen stukbijten, ik vond het toen erg leuk en weet dat het bij scouting vaker gebeurt, maar vraag me nu ik ouder ben toch af hoe verantwoord dat is
Vond dat destijd best gênant
Bijna-botsing.
Alles bij elkaar viel de schade gelukkig mee.