Waar zal ik beginnen. Ik heb vroeger een stel shetlanders verzorgd en eentje daarvan was echt mijn maatje. Het was altijd dikke mik en ik had besloten dat ik der zou overkopen
Ouders uiteraard niet mee eens en is uiteindelijk niet doorgegaan dus 6 jaar geleden is ze verhuisd naar Jisp. 2 jaar geleden opgezocht en ze zag er prima uit. Nog steeds de schat van een pony die ik kende maar ik had er al lang en breed vrede mee. Afgelopen week kreeg ik te horen via de eigenaresse van mijn toenmalige vz shetten dat ze te koop staat bij een handelaar. deze handelaar is een bevriend iemand van haar en bleek een paar huizen verderop vanaf mijn paard te staan. Met hem afgesproken dat ik langs zou komen en ik ben langs geweest. aardige man en de pony is nog steeds een schatje. Nu komt het. Omdat het mijn schatje van vroeger is had ik het idee om haar mogelijk over te nemen. Na het bezoek en de prijs had ik zo iets van ik doe het niet, de dag er na had ik zo iets van misschien doe ik het wel en ook vandaag ben ik weer aan het twijfelen. Mijn hart en hoofd weten het gewoon beide niet

Stalling zou geen probleem zijn, ze zou bij mijn paard in kunnen en als dat niet gaat zou ze in de shetland kudde van de eigenaresse van stal kunnen. Prijs is ook goed betaalbaar en aangezien ik al een paard heb is er ook al nagedacht en geld beschikbaar voor hoefsmid, osteo, tandart en dierenarts wanneer dit nodig is.
Wat zouden jullie doen want ik weet het niet meer

Kind past er niet meer op maar Shetlief is gemend, en een ander jong meisje leert rijden op hem. Wegdoen is geen optie, want het is een schatje.
Maar goed bokt heeft dus wel zo iets van lekker doen