Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zorro_ schreef:Wij hebben ooit uit het midden van de staart (vrij hoog) en hele pluk geknipt.
Daar zag je daarna helemaal niks meer van. Ik vind persoonlijk ook dat je het paard zoveel mogelijk intact laat.
Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de manen/staart/sokken compleet af te knippen...
Vandaar gekozen voor een (grote) pluk uit het midden van de staart.
Zorro_ schreef:Wij hebben ooit uit het midden van de staart (vrij hoog) en hele pluk geknipt.
Daar zag je daarna helemaal niks meer van. Ik vind persoonlijk ook dat je het paard zoveel mogelijk intact laat.
Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de manen/staart/sokken compleet af te knippen...
Vandaar gekozen voor een (grote) pluk uit het midden van de staart.
Dorien66 schreef:Ik heb vorig jaar al een mooie pluk uit het midden van de staart van Linde geknipt. Ze loopt nog lekker rond hoor, maar dan hoef ik daar niet over na te denken als ze er niet meer is. Ik heb er ook al een armband van laten maken, de rest ligt in een la, kan ik later alsnog iets mee doen, als ik dat wil.
Casarell schreef:Ik heb bij mijn paard zijn staart afgeknipt onder de staartwortel.. en deze hangt nu bij mij in de woonkamer..