Afgelopen weekend ben ik voor het eerst met mijn 6 jarige ruin Freek-willem op wedstrijd geweest.
Eigenlijk ben ik zonder enige verwachting weggegaan, mijn doel was 2 brave proefjes rijden en ervaring opdoen voor hem.
En ik kan vol trots zeggen dat dit meer dan gelukt is

Freek was ontzettend braaf, heeft nergens naar gekeken en deed heel braaf wat ik van hem vroeg.
Wel heb ik gemerkt dat het hem veel energie koste en de 2e proef was hij ook echt heel moe.
Zonder te weten wat de jury's ervan vonden was ik al meer dan trots en kon mijn dag al niet meer stuk, wat bleek, Freek liep tijdens zijn wedstrijddebuut ook nog is winst! 188 in de eerste proef en 198.5 in de 2e proef!
Dus ik kan zeggen dat dit een geslaagd debuut was
Gelukkig zijn er veel foto's gemaakt, door mijn vader, Rachelle (Gast3289 @ Bokt) van Invisible horse en nog een vriendin van mij
Thanks allemaal 
ook even speciaal Juul (Djuulsie @ Bokt) benoemen, die ook trouw kwam kijken zelfs in de stromende regen
en all lieve andere supporters!Dus op naar de foto's. Ze staan door elkaar (1e en 2e proef) maar wel beetje bijpassend bij elkaar

Voorstellen:
Freek-willem Pleasure.
6 jaar
1.87 hoog.

Stap

Volte 12-15 meter 1e proef.

Volte 12-15 meter op X (2e proef)

'Sfeer' plaatje

Draf stukje.

Halsstrekken:

Pasje verruimen

Tijdens het wijken

Galop:
Nou moet ik eerlijk toegeven dat zijn galop erg sterk is, maar vooral ik er moeite mee heb om hem bij elkaar te rijden...

Daarom ben ik wel blij met de 2 volgende foto's, waarbij hij toch goed bergop springt!

Afgroeten:

Heel charmant zo met mijn scheve cap, maar wat was ik trots

Belonen na een eerste knappe en brave proef!
Bedankt voor het kijken
berichtjes vinden we leuk

wat doet hij het goed, knap debuut!
) vandaag ook nog meerdere malen gehoord van mijn instructrice dat ik echt mijn buitenteugel meer moet gebruiken.. Er is nog genoeg werk aan de winkel!
Wel een erg leuk paard!
heel soepel wel met een heel lief krukje