Een maandje geleden is het alweer, dat ik haar met zenuwen en bibberbenen op ging halen, wat gaat de tijd snel! Ik kan dan ook nog steeds niet helemaal geloven dat deze mega knappe dame nu écht van mij is...!!
1. Voor het eerst de wei in samen met de rest!

2.

3.

4.

De rest van de foto's zijn vorige week gemaakt door Heidi (kusxheidi op bokt, tiamotje op instagram).
5.

6. Langzaam aan zijn we begonnen met wat vrijheidsdressuur, dat betekend dat we als eerst beginnen met het simpel voetje optillen op commando. Ze had maar 10 minuten nodig en toen snapte ze het al bij alle 4 haar benen! #trots

7.

8.

Haike (het vosje) is altijd enorm jaloers aangelegd. Zodra er een ander paard in de buurt van mij komt heeft ze heel erg de neiging om mij dan op een hele vervelende en dwingende manier te gaan claimen. Ik had dan ook verwacht dat zij het absoluut niet eens zou zijn met de komst van Seille maar zij is juist super lief!! Dat had ik echt niet verwacht en dat maakt de situatie nog 10x zo gaaf!
Ik ben Heidi echt mega dankbaar voor het vastleggen van deze bijzondere momenten!!
9.

10.

11.

12. Familie foto! Mijn 3 allerbeste maatjes!!

13.

14.

Amber zou Amber niet zijn als ze ook hiervan weer een video in elkaar had geknutseld.
Welkom thuis Seille!!
Bedankt voor het kijken!