Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anemoonlena schreef:-houd er rekening mee dat daar ook pasofino's staan, en ezels, geen perfecte arabiertjes ofzo

anemoonlena schreef:hoii,
ik ben ooit met mijn vader van plan geweest daarheen te gaan, maar er blijven daar pony's achter en dat kan ik niet aanzien,
als je daar heen gaat, moet je op deze kenmerken letten/dit doen:
- neem altijd iemand mee die verstand heeft van paarden kopen.
-houd er rekening mee dat daar ook pasofino's staan, en ezels, geen perfecte arabiertjes ofzo
- koop altijd een paard met papieren! ookal zegt de eigenaar 'ach joh, die zijn niet nodig'
- koop geen paard onder de honderd euro, te mooi om waar te zijn voor een goed paard!
succes

Paris_ schreef:anemoonlena schreef:-houd er rekening mee dat daar ook pasofino's staan, en ezels, geen perfecte arabiertjes ofzo
Wat is er mis met een pasofino?
Ik ken wel wat mensen die een 'marktpony' hebben.
Het zijn geen uitblinkers, maar wel lieve paardjes die het recreatief of als 'grasmaaiers' heel goed doen!
Nu zijn dat ook geen mensen met wedstrijdambitie, dus wie weet zit er wel wat talent in..
Ik weet niet of ik zelf ooit een 'marktpaard' zou kopen.
Je moet er net tegenaan lopen.
En het risico op een paard met kwaaltjes die later optreden hou je toch, al kun je met een paard die je bij een particulier koopt wel een keuring laten doen natuurlijk.. lastig, succes!

Paris_ schreef:anemoonlena schreef:-houd er rekening mee dat daar ook pasofino's staan, en ezels, geen perfecte arabiertjes ofzo
Wat is er mis met een pasofino?
Ik ken wel wat mensen die een 'marktpony' hebben.
Het zijn geen uitblinkers, maar wel lieve paardjes die het recreatief of als 'grasmaaiers' heel goed doen!
Nu zijn dat ook geen mensen met wedstrijdambitie, dus wie weet zit er wel wat talent in..
Ik weet niet of ik zelf ooit een 'marktpaard' zou kopen.
Je moet er net tegenaan lopen.
En het risico op een paard met kwaaltjes die later optreden hou je toch, al kun je met een paard die je bij een particulier koopt wel een keuring laten doen natuurlijk.. lastig, succes!
LadyKim schreef:-houd er rekening mee dat daar ook pasofino's staan, en ezels, geen perfecte arabiertjes ofzo

[/quote]
Maar dat had met iedere pony kunnen gebeuren.