Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
julius_juut schreef:Niet op andermans paard gaan zitten als dat zo vaak mis gaat. Waarom zou je in hemelsnaam gaan rijden op een paard waarvan je weet dat er een flinke kans is dat je er nog een keer afvliegt? Je gaat met toch een behoorlijk snelheid van anderhalf meter hoogte tegen de grond, de kans dat je wél iets breekt of scheurt is vrij groot bij paardrijden.
Ik moet ook zeggen dat ik het vreemd vind dat er les gegeven wordt met een paard dat daar blijkbaar niet erg geschikt voor is.
Donna89 schreef:Ik wil best 2 x van andermans paard afvallen door een ongelukje,schrik reactie of foutje van mij. Maar als er blijvend gedrag is wat ik niet uit kan zitten dan stap ik niet meer op. Dus geen 3e x. Dan is het klaar.Ik ga niet mijn nek breken met andermans paard. Zeker niet wanneer ik rij om zelf wat te leren en niet om het paard wat te leren.
Ik zou dus ook niet meer opstappen en uitkijken naar wat anders
mirriezz schreef:Donna89 schreef:Ik wil best 2 x van andermans paard afvallen door een ongelukje,schrik reactie of foutje van mij. Maar als er blijvend gedrag is wat ik niet uit kan zitten dan stap ik niet meer op. Dus geen 3e x. Dan is het klaar.Ik ga niet mijn nek breken met andermans paard. Zeker niet wanneer ik rij om zelf wat te leren en niet om het paard wat te leren.
Ik zou dus ook niet meer opstappen en uitkijken naar wat anders
Ik heb dus een beetje dit: heel vaak gaat het gewoon goed en is alles ok, ik heb wel vaker op deze pony gereden. Ik zit nu een beetje in de fase dat ik 2x gevallen ben en het nog 1 kans wil geven. Het is alleen wel de laatste tijd vaak raak.
Aan de andere kant hebben jullie ook wel gelijk: ik leer hier vrij weinig van... Dat is dan ook wel weer zonde.
Ik blijf er nog even over denken, maar wil jullie iig bedanken voor jullie reacties!