Ondanks dat we eigenlijk pas heel kort bezig zijn met het werken aan de lange teugel had ik ons ook ingeschreven voor de lange teugel klasse L. Roos is pas 2x eerder mee geweest naar een andere locatie en dit zou haar aller eerste wedstrijd worden, we gingen puur voor de ervaring en genieten, niks geen verwachtingen! Daarnaast gingen we ook genieten van de agility en het springen aan de hand.
Stiekem vond ik het zelf enorm spannend. Maar mijn geweldige kleine fluffypony heeft het super goed gedaan!

We begonnen om half 12 met onze proef aan de lange teugel:

Van alles te zien hihi!

Na de proef was ik echt al enorm trots, ze liep heerlijk en deed het gewoon heel fijn!
Daarna nog een keer van haar genoten in de agility, zo fijn om met haar bezig te zijn.
Slalom

Hinkelen

Tussendoor nog even snuffelen met Rosa van Lara (its_laraa op bokt)

En we eindigde met een rondje springen aan de hand

En toen kwam de prijsuitreiking en hadden we zomaar een 3de plek in de lange teugel dressuur! Die had ik zeker weten niet verwacht en dat ook nog in een vrij grote groep van 13 mensen! Super Roosje!

Ook nog een 4de plek in de agility en een 3de plek in het springen aan de hand. Absoluut een zeer geslaagde eerste wedstrijd voor mijn kleine fluffypony!

En als laatste nog onze groepsfoto samen met Lara en haar verzorgster en de pony's.

Een reactie vinden we super leuk!

door de komst van de app en fb
.