Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vuurneon schreef:Wat zeggen je ouders?![]()
Ik denk dat je zelf het antwoord ook wel weet en wat het verstandigst is
anemoonlena schreef:vuurneon schreef:Wat zeggen je ouders?![]()
Ik denk dat je zelf het antwoord ook wel weet en wat het verstandigst is
mijn ouders willen mij op huiswerk begeleiding zetten,
maar dat is minimaal 3x per week en dat past niet:
maandag: 2 uur uit, verzorgpony (45 minuten heen en terug)
5 uur ong thuis, huiswerk, eten, huiswerk, eventjes tv, slapen
dinsdag: kwart voor 4 uit,
binnekort: vezorgpony, 6 uur thuis, eten, huiswerk, slapen
enzo voort, zou in t weekend tijd hebben maar of dat nou verstandig is haha
het is niet het leukste, huiswerkbegeleiding is bleehhh maar, wel heel belangrijk voor je toekomst. je hebt je hele leven nog voor paarden. Misschien zelfs wat minder tijd aan je verzorgpony besteden en meer tijd voor je toekomst 
Mariska14015 schreef:Wat doe je nu voor niveau? Of zit je op de basisschool? Ga er dan vanuit dat je volgend jaar nog veel mer huiswerk hebt, en wat heb je ervoor over? Zoals je zelf zegt kijk je 's avonds nog tv en heb je in het weekend tijd over... Die tijd kan je ook besteden aan leren, maar dat hangt er maar net vanaf hoeveel je ervoor over hebt.
jorieke1 schreef:misschien helpt deze video wel https://www.youtube.com/watch?v=Mg397pYswME
en anders als dit niet lukt weet je het antwoord denk ik wel
anemoonlena schreef:ik heb op dee school (heel fijn) heel weinig huiswerk op maandag, dus heb ik niet zo veel aan de tijd in t weekend

Ibbel schreef:anemoonlena schreef:ik heb op dee school (heel fijn) heel weinig huiswerk op maandag, dus heb ik niet zo veel aan de tijd in t weekend
En je weet in het weekend je huiswerk voor dinsdag en woensdag nog niet?
Er is maar één advies: hou het bij één paard, en schrap daar de helft van je tijd, dan heb je tijd voor je school. Nog een paard er bij is de beste manier om te blijven zitten, of op een school terecht te komen waar je niet wil komen. Keuze is aan jou. Het is jouw toekomst.
mingming schreef:Hoeveel uur besteed je per dag aan je huiswerk? Het voordeel is dat het nu langer licht is. Blijf bijvoorbeeld als je uit bent op school en maak een deel van je huiswerk, op school werk ik altijd een stuk sneller dan thuis. Ik weet niet of jullie een mediatheek/bibliotheek op school hebben, maar ga dan evt daar zitten (laat je mobiel in je tas, en ga niet bij je vriendinnen zitten).
Ik zag dat je meestal om 5 of 6 uur thuis bent, op zich zou je dan nog meer dan genoeg tijd moeten hebben voor je huiswerk. Maar misschien vind je het lastig om zo lang achter elkaar door huiswerk te maken? Dan is het dus handig als je 's middags wat doet, vervolgens naar je verzorgpony gaat, en dan 's avonds de rest maakt.
anemoonlena schreef:Ibbel schreef:En je weet in het weekend je huiswerk voor dinsdag en woensdag nog niet?
Er is maar één advies: hou het bij één paard, en schrap daar de helft van je tijd, dan heb je tijd voor je school. Nog een paard er bij is de beste manier om te blijven zitten, of op een school terecht te komen waar je niet wil komen. Keuze is aan jou. Het is jouw toekomst.
sorry dat ik t zeg, heel leif dat je reageert, maar ik schreef er duidelijk bij dat ik niet wou horen dat ik moet stoppen met paardrijden, die shet, moet ik erbij doen, prive redenen.
lees het nog een keer goed door.
Destination schreef:Ik zou het persoonlijk bij 1 paard/pony houden. En waarom zou je de shet erbij moeten doen?
Verder inderdaad zoveel mogelijk huiswerk in het weekend doen. De meeste middelbare scholen werken wel met planningen en anders heb je vast wel vakken op dinsdag en woensdag die je op maandag niet hebt, zodat je daarvoor je huiswerk vast kan doen