Ik zie graag jullie stem of resctie
Hoop dat jullie me kunnen helpen
XxX Mayra
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xx_essi_xx schreef:het lijkt mij dat je daar een halster bij de pony krijgt? ik zou geen halster alleen voor dat park kopen. en anders zal ik maat pony doen wat je met zon schuifding kan verstellen. Deze past de meeste pony's wel
een verstelbaar Shetlander halster (dus ook verstelbare neusriem! De neusriem zit vaak te los als deze niet verstelbaar is) zal over het algemeen wel passen
Je krijgt in ppc inderdaad ook een halster, maar je kan het touw van deze halsters er niet af halen. Ook zit er een klein touwtje aan waar de ouders de pony's vast aan horen te houden die de hele tijd heen en weer slingert als je er niks mee doet, geen fijne halsters, dus ik zou inderdaad lekker een eigen halster meenemen
(al is het er op het moment niet erg actief
) [JHK] PonyparkCity kletstopic! Wonderstruck schreef:De meeste pony's in ppc passen maat shet wel, alleen de echt kleine en de pony's met brede hoofden passen er niet ineen verstelbaar Shetlander halster (dus ook verstelbare neusriem! De neusriem zit vaak te los als deze niet verstelbaar is) zal over het algemeen wel passen
Je krijgt in ppc inderdaad ook een halster, maar je kan het touw van deze halsters er niet af halen. Ook zit er een klein touwtje aan waar de ouders de pony's vast aan horen te houden die de hele tijd heen en weer slingert als je er niks mee doet, geen fijne halsters, dus ik zou inderdaad lekker een eigen halster meenemen
![]()
We hebben ook een kletstopic van ppc(al is het er op het moment niet erg actief
) [JHK] PonyparkCity kletstopic!
Wonderstruck schreef:Dan zou ik inderdaad shet nemen![]()
Er zijn trouwens geen pony's van 1.40 hoorde grootste pony zal zo rond de 1.25 zijn denk ik
er zijn een paar welsh pony's, en dit jaar zullen daar nog een paar van bij komen, deze zijn vrij "groot".
ja idd zal iets van 1.25 ofz zijn.En thnx voor zeggen van de maat
Mayra9148 schreef:Wonderstruck schreef:Dan zou ik inderdaad shet nemen![]()
Er zijn trouwens geen pony's van 1.40 hoorde grootste pony zal zo rond de 1.25 zijn denk ik
er zijn een paar welsh pony's, en dit jaar zullen daar nog een paar van bij komen, deze zijn vrij "groot".
Jaa dankjeh, oohh ik had filmpjes gezien van Balou en Maxime ( de 2 nieuwe welsjes) ze leken wel groot maar ik ben niet zo goed in inschatten ik weet niet echt hoeveel 1 meter is XD dus tja maar 1.40 zal het idd niet zijn want halfingers zijn 1.40 en dat is een beetje grootja idd zal iets van 1.25 ofz zijn.En thnx voor zeggen van de maat
maar er zijn ook heel veel lieve pony's van ongeveer 1.10m
en anders kan het ook nog heel leuk zijn met kleine looppony's
er zal altijd wel een pony zijn die je leuk vindt
Wonderstruck schreef:Voor de grootste pony's moet je er meestal inderdaad vroeg zijnmaar er zijn ook heel veel lieve pony's van ongeveer 1.10m
en anders kan het ook nog heel leuk zijn met kleine looppony's
er zal altijd wel een pony zijn die je leuk vindt
Ja je mag der vanaf 8 uur minimaal staan en om 10 uur krijg je pas je pony dus denk dat ik der rond half 10 kan staan ofz? Wonderstruck schreef:Ga je een weekend/week/midweek? Bij een week en een weekend krijg je je pony pas om 2 uur (vrijdag), bij een midweek (maandag) officieel ook, maar met een extra ponykaart kan je om 10 uur ook al een pony halen
)
DaphnexxShy schreef:Je mag boven de 12 jaar nog rijden op een pony daar, er zijn zat kinderen van 16 die nog rijden (mits je niet te groot/zwaar bent) En het valt echt reuze mee.., ik vind het word dierenmishandelaar iets te overdreven. Er zijn zat kinderen die niet meer rijden, en alleen borstelen en lopen.
Tenminste, mijn welshje van 1.15 paste maat shet met gemak. Je kan dan een halster kopen die ruim verstelbaar is! anemoonlena schreef:DaphnexxShy schreef:Je mag boven de 12 jaar nog rijden op een pony daar, er zijn zat kinderen van 16 die nog rijden (mits je niet te groot/zwaar bent) En het valt echt reuze mee.., ik vind het word dierenmishandelaar iets te overdreven. Er zijn zat kinderen die niet meer rijden, en alleen borstelen en lopen.
wat? 16!!! dit is niet normaal meer, hoe meer mensen vertellen hoe erger het word. en het valt niet mee, toen ik er was was het een hell.
ik heb andere ervaringen gehad in ppc, er zijn zat mensen die hun pony lekker vertroetelen en verzorgen.
Ik zelf heb een pony maatje, en die past op de meeste ponys. liliekska schreef:Er is een algemeen kletstopic over ppc. Daarbij vraagt ze hier welke maat halster ze moet kopen. Ze vraagt niet wat er allemaal slecht is aan ppc!
Als je een halster wil kopen in ppc mag je in het winkeltje okk vragen of je eerst even op je pony mag passen! Houd er wel rekening mee dat het daar allemaal heel erg duur is!