Zoals mijn titel al doet vermoeden, ben ik erg benieuwd waar jullie je stalkleding laten?
Sinds ik samenwoon met mijn vriend heb ik nog niet echt een goede oplossing gevonden waar ik alles kan laten. Bij mijn ouders hadden we een garage aan huis waar ik mijn jassen liet, rijbroeken in mijn kledingkast of in de was.
Nu woon ik dus samen met mijn vriend in een eengezinswoning en hebben we de luxe van een garage aan huis niet. Maar, waar laat je alles? Mijn truien en broeken gaan gewoon in mijn hoekkledingkast voor sportkleding, maar mijn jassen zijn te dik/te veel en te onhandig om in de kledingkast te doen. Ook ruiken mijn jassen meer naar paard dan mijn broeken en/of truien, dus die wil ik ook liever niet in de slaapkamer.
Onderhand zijn we er dus nog niet echt uit.
Ik heb zoiets van ik haal een kledingrek en hang mijn jassen daaraan op zolder, maar dat vind mijn vriend dus geen goed idee: "ik hoef niet die paardengeur door het hele huis". Oke, kan ik inkomen, maar hij wilt mijn jassen (stuk of vijf) in de schuur in de tuin. Wat dus resulteert dat ik in mijn shirt eerst door de tuin moet om mijn jas aan te doen. Kan ik me niet in vinden. Hebben jullie een oplossing?
(het huis is een eengezinswoning, slaapkamer, studiekamer, waskamer, badkamer en een zolder. En dus een schuur in de tuin.
)
En zodra hij gaat stinken gaat hij in de wasmachine, dus wordt ie elke maand gewassen.