Het word toch wel een keer tijd om mijn nieuwe aanwinst aan jullie voor te stellen.
Hennessy, oftewel Henny, is een bijna 4 jarige ruin van WV Saron x Goudsmid en is ±1.55 cm.
Vlak voor de diagnose van mijn vorige paard kwam ik, via Bokt, weer in contact met de oude eigenaresse van Henny. In onze pony tijd zijn wij samen op KNHS kamp geweest. Na wat heen en weer gepraat over onze paarden en doelen kwam Henny toch al snel ter spraken. Mocht het fout zijn met Appie was hij misschien wel iets voor mij? Maar wel net gecastreerd en erg jong en toch eigenlijk niet helemaal wat ik zocht en zo snel wilde ik ook geen nieuw paard. Eerst goed over nadenken en alles een plekje geven.
Eigenlijk vlak nadat ik de diagnose te horen kreeg en dus het bericht dat ik Appie moest laten inslapen ben ik voor het eerst bij Henny wezen kijken. Op de terugweg gelijk mijn stal eigenaresse gebeld: 'Volgens mij ben ik verliefd.'
Na het inslapen van Appie ben ik wekelijks gaan theeleuten bij Henny op stal en heb ik de tijd gekregen om hem te leren kennen en om de tijd te nemen en of er echt een klik was. Het adoptieproces van Hen
. Gelukkig was de klik er en is hij 8 februari goedgekeurd en na 2 maanden was hij dan officieel van mij. Henny is een ontzettende lolbroek, een blij konijn, heel nuchter, maar bovenal een enorme knuffelkont die mijn elke dag weer laat lachen met zijn soms iet wat lompe gedrag.
Iedereen loopt ook met hem weg en volgens mij heeft hij ondertussen ook aardig wat hartjes verovert, maar het belangrijkste is dat ik ontzettend blij ben met hem en elke dag met heel veel plezier uren bij hem doorbreng.
Nou genoeg gekletst en door naar de foto's.
1.

Op dit bekkie wordt toch iedereen verliefd

2.

Helemaal gelukkig, eindelijk bij ons op stal.
3.

Vrijspringen vindt hij helemaal geweldig. Laat ook een hele leuke sprong zien.
4.

Grote knuffelkont
. Hij is gek op aandacht.Marlinde (moonfight op Bokt) is al gezellig langs geweest om Henny te ontmoeten en ik heb hier natuurlijk heerlijk misbruik van gemaakt door mijn camera in haar handen t duwen.
5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

En ook is Marlies Trap (Bellatrix) op Bokt een gezellig middagje langs geweest om Henny op de foto te zetten.
12.

13.

14.

15.

!
Veel plezier met hem