Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb ook een advertentie opgehangen bij een stal om de hoek. Daar loop ik nu ook rond
! Op marktplaats staat ook regelmatig iets. En Facebook! Daar zijn bepaalde groepen. 

Ik had meerdere verzorgers voorgesteld en sommige zijn wezen kijken, maar geen van alle werd het. één van de pony's was nogal kieskeurig en het echtpaar van wie ze waren ook, want je vertrouwd als eigenaar toch een kostbaar iets aan een ander. Ondertussen liep het op de stal waar ik tien jaar rondgelopen had niet zo lekker, ivm slechts communicatie en dingen die essentieel waren voor de pony's maar door eigenaar niet geregeld werden en zo...dat liep zo hoog op en kostte mij zoveel energie dat ik besloot dat ik uit de paarden wereld gegroeid was zoals zoveel mensen van mijn leeftijd...Ik had nooit meer zin om heen te gaan en al helemaal niet om te rijden, ik deed de dingen omdat het moest, niet meer omdat ik het wou. Uiteindelijk na jaren tobben met dat gevoel gestopt met verzorgpony en de lessen daar en besloten geheel te stoppen met rijden, ik vond het immers geen leuke hobby meer.
bij de wei waar het paard in de groep stond viel hij mij gelijk op. Hij kwam samen met het andere paard van de eigenaar, vrolijk naar zijn eigenaresse stappen, was gelijk nieuwsgierig naar mij en ik was o slag verliefd... Ik ging met hem rijden en wist: ik vind paardrijden nog net zo leuk als toen ik twintig jaar geleden begon! Ik vond het niet meer leuk door het gedoe op de vorige stal, maar dat heeft nooit aan paarden aan zich gelegen!
lailapri schreef:\Ik werd destijds met mijn vriendin aangehouden op straat door een auto. Wij in onze paardrijkleding in de polder op de fiets waren wel beetje bang. Vrouw vroeg of wij haar paard wilde verzorgen. En na overleg ouders mochten we kijken. Daar stond ze dan het paard:
[ [url=m/glyL0f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bCpPLs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels alweer 15 jaar van mij. Afgelopen najaar is ze 40 geworden:
[ [url=m/UAsNlW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5FNQrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
, en later eentje via bokt waarbij is contact opnam met de eigenaar en nog weer later was er iemand die ook weer via bokt mij pb'de of ik een paard wou komen rijden. Idk123 schreef:Een kennis zei dat ze ergens verzorgpaarden had en vroeg me mee. Toen we daar aankwamen bleek de eigenaar van niks te weten maar we mochten blijven, de kennis was er al gauw weer klaar mee maar ik ben gebleven en doe ze nu nog steeds. ^^