Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uiteraard ben ik er weer bij, met Django voor zijn eerste echte showdebuut en een topteam

avaluna schreef:Oeh, wat een fijne scootmobiel heeft zij! Ik zit nog niet zo lang in een rolstoel en ben net pas begonnen met scoot en paardjes.
Jammer dat Silke zo ver weg zit; ben op zoek naar instructie en zij heeft vast waanzinnig veel tips en trucs voor mij.
(via Parelli, niet via ons) 
xniieeenke schreef:Lijkt me HEEL gaaf, ik volg wel mee rond die tijd alleen er staat bitloos en al het andere dat met paardvriendelijke training en verzorging te maken heeft. ben ik de enige waarop dat overkomt alsof het bit niet goed is? XD
callippo schreef:avaluna schreef:Oeh, wat een fijne scootmobiel heeft zij! Ik zit nog niet zo lang in een rolstoel en ben net pas begonnen met scoot en paardjes.
Jammer dat Silke zo ver weg zit; ben op zoek naar instructie en zij heeft vast waanzinnig veel tips en trucs voor mij.
Silke geeft na EquiDay nog 3 dagen les in de buurt van Ermelo, daar kun je je nog voor aanmelden als toeschouwer(via Parelli, niet via ons)

xChanelx schreef:Ik zou graag gaan. Ik weet dat de tickets nu nog 2,50 minder kosten, maar heeft iemand toevallig een kortingscode? Ik las dat je via de KNHS ook korting kreeg?