Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed voer, bloedonderzoek op tekorten en wormen, droge bodem, zowel binnen als buiten en dan eerst die weerstand weer opkrikken. Sunke schreef:In ieder geval mag je paardje heel erg gelukkig zijn met jou als zijn baasje! En inderdaad, volg je gevoel!
(was al e.e.a aan vooraf gegaan, ik persoonlijk denk nog steeds dat hij niet alleen cushing had maar er is nooit autopsie gedaan dus ik weet het niet.)
Sterkte! Ragdollcat schreef:Sunke schreef:In ieder geval mag je paardje heel erg gelukkig zijn met jou als zijn baasje! En inderdaad, volg je gevoel!
Ja, mee eens.
Ik vergat erbij te zeggen........jouw paard boft met je, want je hebt er veel aan gedaan hem te helpen enzovoort.
Ikzelf persoonlijk begin niet aan een koliekoperatie bijvoorbeeld of een paard waarvan een been is gebroken, artrose met pijn.......of het leven rekken met pijnstillers........dat soort dingen.........dan laat ik het inslapen.
Maar kreupel etc. laat ik het niet daarvoor hemelen als het verder zeer gelukkig is en fijn het land op kan, het rijden vind ik niet belangrijk.........tot ie zelf aangeeft en of laat zien dat ie ermee klaar is, dan laat ik het ook hemelen.
Dan vind ik het echt niet paardwaardig meer.