Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

billionache schreef:Hier zijn al heel veel topics over te vinden, gewoon de zoekfunctie gebruiken
De vraagprijs van een paard hangt echt heel sterk af van paard tot paard... Hoe oud, beleerd of niet, karakter...
Grootste tip die ik kan geven is vooral: laat je paard kopen, al valt hij in de lagere prijsklasse! Juist daar zitten juist paarden met gebreken of problemen, die de verkoper soms niet vertelt.
als je daar genoeg geld voor hebt
Barbet schreef:Was jij niet degene die een springpaard zocht maar nog geen ervaring had met paarden?
Maar goed, zo tussen de 500 - 5000 euro kun je best een leuk paard vinden.
Hangt ook af van de leeftijd, gezondheid, ervaring etc etc
oke dankje nikkidiablo schreef:ik denk niet dat het veell uitmaakt dat je een kat hebt.... een paard en kat zullen elkaar niet zo snel gezelschap houden of met elkaar spelen zoals paarden onder elkaar.
khirshanta schreef:Ga je hem / haar thuis neerzetten dan? Want op een stal hoef je je om gezelschap voor je paard geen zorgen te maken
Wat wil je met het paard gaan doen?
Wat zoek je precies in een paard?
Dat zijn dingen die de prijs ook bepalen.
Kijk ook eens op boktmarkt, daar vind je heel veel paarden en ponies
XGabyvkeulen schreef:Heb je al op marktplaats of kapaza gekeken? Daar staat veel leuks tussen. Ik vind zelf toch echt een weimaatje noodzakelijk paarden zijn kuddedieren uit meerdere onderzoeken gebleken! En als ik jou was zou ik geen veulen nemen! Hier moet je al heel veel van af weten om dit een succes te laten worden.