Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iris82 schreef:En wil je perse dat beide paarden gedaan worden op die dagen of wil je dat de bijrijder er 1 van de 2 pakt?
Nessie schreef:Ik vind een bijdrage niet meer dan normaal. Op een manege paardrijden kost ook geld, nu heb je een eigen paard tot je beschikking. Vaak is dit paard ook op hoger/beter niveau dan de bijrijder, dan kan de bijrijder er nog van leren ook. Ik ben een beetje van het principe wie degene hoger op niveau is wordt betaald. Zelf krijg ik betaald om te trainen, maar hiermee leid ik de paarden ook verder op. De meeste ruiters welke geen bijdrage willen betalen of een bijdrage willen krijgen zijn niet eens op enigszins wedstrijdniveau, dit vind ik niet kloppend.
DatBenIkNou schreef:Hoe vaak zou je willen dat er gelest wordt en wat zijn daar de kosten van ts?
mrie schreef:Het niveau wat je aangeeft zegt iets over wedstrijdruiters. Maar recreatie ruiters kunnen misschien net zo goed of beter rijden. En als ze toch geen wedstrijden moeten rijden, dan lijkt het me dat je je kansen op een bijrijder aanzienlijk vergroot als je dat "L niveau" anders probeert te omschrijven.