Agradi versus Media Markt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ariatje

Agradi versus Media Markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 11:53

Lag recentelijk Media markt onder vuur vanwege valse kortingen kan AGRADI er ook wat van!

Sla werkelijk stijl achterover van de absurde prijzen en dan zogenaamde valse kortingen.
Afgezien van het feit dat mijn mailbox voortdurend wordt lastig gevallen ( Epplejeck kan daar trouwens ook wat van ) begint mijn irritatiegrens in zicht te komen.

Het ontfatsoen waarmee men tegenwoordig denkt klanten in de maling te nemen! Zijn er werkelijk zoveel consumenten die hier intuinen? Of zijn het bedrijven in zwaar financieel weer en desperaat proberen nog wat verkoop te genereren?

Hoe dan ook, ik ben er klaar mee!
Met de Agradi's, Doc Horses, EJ etc....

Gelukkig zijn er nog een paar ( met nadruk op paar ) die niet meegaan in deze consumenten verlakkerij.

Beste directeuren, jullie hoeven me geen mails te sturen met wat ik allemaal DIT SEIZOEN moet inkopen! Als ik wat nodig heb weet ik dat zelf héél goed! Zoals ik ook heel goed weet wat de daadwerkelijke prijzen zijn. Misschien wordt het eens tijd de consument weer op waarde in te schatten. Dienstbaar te zijn. Productkennis paraat te hebben. En vooral niet denken dat we naïef zijn.

FriesWytske

Re: Agradi versus Media Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:00

Als je zo'n hekel hebt aan die mails. Kun je je daarvoor afmelden.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 12:01

Heb je dat al eens geprobeerd?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:04

ariatje schreef:

Ik wel hoor, en het werkt gewoon.. :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:06

Marieke1495 schreef:
ariatje schreef:

Ik wel hoor, en het werkt gewoon.. :j

Inderdaad, ik had eerst ook teveel nieuwsbrieven, afmelden werkt gewoon.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:16

Gewoon niks kopen bij die winkels. Meer kun je er niet aan doen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:17

ariatje schreef:

Doe dat regelmatig. En kan je zeggen het werkt prima

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:18

Ik schrijf me ook regelmatig uit voor allerhande nieuwsbrieven. Niets aan de hand

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:22

het is jammer dat ze die mails niet gewoon per post doen..

ik heb express geen Nee/Nee sticker op de brievenbus..

heb 4 katten, 4 kattenbakken..

en een reclame folder of stapel losse vellen mailings onderin werkt super :')

valse kortingen en nep acties :')
ze zijn er altijd al geweest en zullen er altijd wel blijven..
mijn kattenbakken zijn geduldig.
(foei aan de bedrijven die steeds vaker van dat gladde papier gebruiken trouwens. dat absorbeert toch niet!)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 12:34

elenaMM77 schreef:

(foei aan de bedrijven die steeds vaker van dat gladde papier gebruiken trouwens. dat absorbeert toch niet!)

Hahahahah!!!!

Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld bij Agraid met korting 149,00 bij hun concerrent voor de normale prijs van zonder spektaculaire kortingen...tromgeroffel......49,00 euro!!

100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. in noem het gewoon OPLICHTING!

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 12:34

ariatje schreef:
elenaMM77 schreef:

Hahahahah!!!! Dat ze je al ergerlijk lastigvallen tot daar aan toe! Maar doe het dan tenminste nog bruikbaar. LOL

Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld niet voor de Agradi-prijs met korting van 149,00 maar bij de concurrent ( zonder spektaculaire kortingen) voor de normale prijs van...tromgeroffel......49,00 euro!!

100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. Ik noem het gewoon OPLICHTING!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:45

ariatje schreef:
elenaMM77 schreef:

Hahahahah!!!!

Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld bij Agraid met korting 149,00 bij hun concerrent voor de normale prijs van zonder spektaculaire kortingen...tromgeroffel......49,00 euro!!

100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. in noem het gewoon OPLICHTING!

heel zeker dat dat hetzelfde merk wel is? :')
zet ze eens naast elkaar, want nu ben ik wel heel nieuwsgierig..
driemaal over de kop is wel heel apart.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:11

Dat van Agradi snap ik wel hoor, vind ze met hun website nog onduildelijker dan vroeger.

Met hun 'onbeperkt stickerkorting' eerst de prijs een stuk omhoog gooien, en uiteindelijk heb je dan met geluk een keertje daadwerkelijk 4% korting (in plaats van de 20, 25 of 30% die de stickerkorting doet geloven). En soms zijn ze zelfs na de stickerkorting nog duurder dan de concurrent.

Voorbeeldje van wat ik verwarrend vind, als je op google intoetst 'Kerbl Mestvork'. Dan geeft hij daar aan een prijs van €13,87. Klik je dan door naar het product, is de originele prijs 20,99 . En dan staat er 'met stickerkorting' €14,79. Dus dan denk je 'ah oke' die ene euro duurder dan wat ik zag via google maakt niet uit. Maar wat blijkt nou, als je hem in je winkelmandje legt, kan je niet de code voor 25% gebruiken, enkel die van 20%. Dan is de prijs na korting €16,79. (en niet die 14,79 ?! ) Pas wanneer je 2 grepen besteld betaal je €14,79 per stuk. Heeeeeel duidelijk.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:13

Uiteindelijk als je er dus eentje besteld bij Agradi, kom je inclusief de verzendkosten op €20,74.

Als je hetzelfde product via Bol.com koopt, waar Agradi wederverkoper is, dan betaal je inclusief verzendkosten (verzendkosten zijn dan namelijk gratis) €18,74.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 13:17

elenaMM77 schreef:
heel zeker dat dat hetzelfde merk wel is? :')
zet ze eens naast elkaar, want nu ben ik wel heel nieuwsgierig..
driemaal over de kop is wel heel apart.

je hebt PB

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 13:19

Jaime_ schreef:
Dat van Agradi snap ik wel hoor, vind ze met hun website nog onduildelijker dan vroeger.

Met hun 'onbeperkt stickerkorting' eerst de prijs een stuk omhoog gooien, en uiteindelijk heb je dan met geluk een keertje daadwerkelijk 4% korting (in plaats van de 20, 25 of 30% die de stickerkorting doet geloven). En soms zijn ze zelfs na de stickerkorting nog duurder dan de concurrent.

Voorbeeldje van wat ik verwarrend vind, als je op google intoetst 'Kerbl Mestvork'. Dan geeft hij daar aan een prijs van €13,87. Klik je dan door naar het product, is de originele prijs 20,99 . En dan staat er 'met stickerkorting' €14,79. Dus dan denk je 'ah oke' die ene euro duurder dan wat ik zag via google maakt niet uit. Maar wat blijkt nou, als je hem in je winkelmandje legt, kan je niet de code voor 25% gebruiken, enkel die van 20%. Dan is de prijs na korting €16,79. (en niet die 14,79 ?! ) Pas wanneer je 2 grepen besteld betaal je €14,79 per stuk. Heeeeeel duidelijk.

Achja, ik ben helemaal klaar met Agradi.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:39

ED -> PP

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:48

Agradi heeft een deken te koop met stickerkorting voor slechts 290 euro. Het jammere is alleen dat de deken op elke willekeurige andere site voor 199 te koop staat. :o?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:51

Als ik iets bij de Agradi zie ga ik altijd ook nog ff googlen. Ze zijn vaak veel duurder dan andere webwinkels. Maar laatst had ik wel een koopje.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:51

Ik koop heel veel via agradi, maar wel met de 'goedkoopste prijs garantie'. Je krijgt dan het verschil plus 10% terug. Onlangs gedaan met een Bucas deken en van de week nog met een wedstrijdjasje. En ze geven inderdaad netjes het geld terug. Het is inderdaad belachelijk dat ze eerst de prijs enorm omhoog gooien en dan claimen 30% korting te geven. En dat je dan alsnog de normale prijs betaalt.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:56

ariatje schreef:

Ben ik de enige die het doodnormaal vind eerst zelf online op zoek te gaan naar de beste/goedkoopste site? Ik vind dat als je besluit iets bij een bepaalde webwinkel te kopen, dat jouw verantwoording is.. :)
Natuurlijk is dat gewissel met de prijzen irritant, maar je bent niet verplicht "erin te trappen". Gewoon je verstand gebruiken, je niet laten (mis)leiden door alle klantentrekkerij en er voor jezelf de beste uitvissen.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:09

Ik Google altijd eerst zo ongeveer ALLES.
Het eerst de prijs omhoog schroeven en daarna met een zgn. kortingsactie komen is toch al Járen bekend van o.a. supermarkten?
Dat Agradi en andere "paardenwebshops" ook zulke praktijken hanteren is toch ook al jarenlang bekend?
Meestal ben je nog het goedkoopste uit bij non-seizoen-uitverkopen, zoals winterdekens/laarzen in de zomer kopen, en vliegendekens juist in de winter. ook tref je nog wel eens collecties die "outdated" zijn, omdat ze plaats moeten maken voor de nieuwste collectie. Op de restanten daarvan zit vaak ook een fikse korting.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 22:54

Dus omdat het al jaren gebeurd en door vele moet ik het maar normaal vinden?
Inbraken gebeuren ook veel en al jaren, maar vind het nog steeds niet normaal.

Wat Agradi doet is belachelijk! Mijn neus laagste prijs garantie. Makkelijk hé de bewijsvoering bij de klant te leggen. De klant moet werk gaan verzetten. Het getuigd van NUL respect naar je klanten.
Ben benieuwd hoe lang men deze grappen nog kan uithalen.....

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:55

Waar maak je je druk om? Wil je de laagste prijs dan moet je zelf een beetje rondneuzen. Ik heb geen problemen met Agradi.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:01

Nooit meer agradi voor mij.
Als ik iets in de zomer bestel, wil ik het ook graag in de zomer ontvangen, en níet halverwege de winter.
Vreselijk, die levertijden... en er maar om heen draaien als je belt..

Wat mij betreft echt veruit de beroerdste webwinkel...