Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elenaMM77 schreef:het is jammer dat ze die mails niet gewoon per post doen..
ik heb express geen Nee/Nee sticker op de brievenbus..
heb 4 katten, 4 kattenbakken..
en een reclame folder of stapel losse vellen mailings onderin werkt super![]()
valse kortingen en nep acties![]()
ze zijn er altijd al geweest en zullen er altijd wel blijven..
mijn kattenbakken zijn geduldig.
(foei aan de bedrijven die steeds vaker van dat gladde papier gebruiken trouwens. dat absorbeert toch niet!)
ariatje schreef:elenaMM77 schreef:het is jammer dat ze die mails niet gewoon per post doen..
(foei aan de bedrijven die steeds vaker van dat gladde papier gebruiken trouwens. dat absorbeert toch niet!)
Hahahahah!!!! Dat ze je al ergerlijk lastigvallen tot daar aan toe! Maar doe het dan tenminste nog bruikbaar. LOL
Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld niet voor de Agradi-prijs met korting van 149,00 maar bij de concurrent ( zonder spektaculaire kortingen) voor de normale prijs van...tromgeroffel......49,00 euro!!
100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. Ik noem het gewoon OPLICHTING!
ariatje schreef:elenaMM77 schreef:het is jammer dat ze die mails niet gewoon per post doen..
Hahahahah!!!!
Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld bij Agraid met korting 149,00 bij hun concerrent voor de normale prijs van zonder spektaculaire kortingen...tromgeroffel......49,00 euro!!
100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. in noem het gewoon OPLICHTING!

Jaime_ schreef:Dat van Agradi snap ik wel hoor, vind ze met hun website nog onduildelijker dan vroeger.
Met hun 'onbeperkt stickerkorting' eerst de prijs een stuk omhoog gooien, en uiteindelijk heb je dan met geluk een keertje daadwerkelijk 4% korting (in plaats van de 20, 25 of 30% die de stickerkorting doet geloven). En soms zijn ze zelfs na de stickerkorting nog duurder dan de concurrent.
Voorbeeldje van wat ik verwarrend vind, als je op google intoetst 'Kerbl Mestvork'. Dan geeft hij daar aan een prijs van €13,87. Klik je dan door naar het product, is de originele prijs 20,99 . En dan staat er 'met stickerkorting' €14,79. Dus dan denk je 'ah oke' die ene euro duurder dan wat ik zag via google maakt niet uit. Maar wat blijkt nou, als je hem in je winkelmandje legt, kan je niet de code voor 25% gebruiken, enkel die van 20%. Dan is de prijs na korting €16,79. (en niet die 14,79 ?! ) Pas wanneer je 2 grepen besteld betaal je €14,79 per stuk. Heeeeeel duidelijk.
ariatje schreef:Maar het is toch werkelijk waar schandalig! Heb zojuist iets besteld bij Agraid met korting 149,00 bij hun concerrent voor de normale prijs van zonder spektaculaire kortingen...tromgeroffel......49,00 euro!!
100,00 verschil en dan was het nog in de aanbieding. in noem het gewoon OPLICHTING!